Storspiser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

twinny

Hej tøser

Jeg synes tråden hørte hjemme under amning, så her ender den.

Min ene søn spiser som et svin.

Altså et aftensmad får han det samme som os. Vi har sådan nogle små dybe skåle til børn. Han spiser TO hele skåle.

Når han så bliver lagt i seng, tømmer han 200-220 ml. Så gør der er en time, og knægten vil have 150-200 ml mere?  

Vi har prøvet vælling det hjap ikk en fis.  

Det skal siges til aften fik vi sammenkogt med ris, som burde ligge tungt.

Har I nogle gode råd til han ikk vågner en time senere og vil have en ekstra flaske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Kofoed.

Så slem er ana heldigvis ikke. Men ja, hvad gør man så... Har det stået på længe?

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Så slem er ana heldigvis ikke. Men ja, hvad gør man så... Har det stået på længe?

Jaah det synes jeg.   Og vi har også prøvet med natgrød. Det hjælper heller ikk. Vi har endda givet ham vores aftensmad, natgrød og flaske. Knægten har ingen bund.

Lige så snart han ser noget der ligner mad, er det mam mam mam.

Anmeld

3. juni 2012

Koen.

Nu er Lærke godt nok to men fra ca 1 års alderen har hun grovædt, hun spiser aftensmad og inden hun kommer i seng spiser hun os en kæmpe portion grød måske du skulle tilbyde en portion grød og så flaske bagefter

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Jaah det synes jeg.   Og vi har også prøvet med natgrød. Det hjælper heller ikk. Vi har endda givet ham vores aftensmad, natgrød og flaske. Knægten har ingen bund.

Lige så snart han ser noget der ligner mad, er det mam mam mam.

Kommer der tit noget retur? Ved ikke hvad forskellen i de mad bøtter er, men der findes de der nat mad glas, om det virker?

For de rugbrød?

Anmeld

3. juni 2012

twinny

tanja. skriver:

Nu er Lærke godt nok to men fra ca 1 års alderen har hun grovædt, hun spiser aftensmad og inden hun kommer i seng spiser hun os en kæmpe portion grød måske du skulle tilbyde en portion grød og så flaske bagefter

Det har jeg prøvet. Altså aftensmad, grød også flaske.

Så får han 2 skåle aftensmad, så får han natgrød derefter flaske. Det hjælper heller ikk. knægten vågner stadigvæk.  Han spiser mere end mig.

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

Hjælper det mon at begynde gradvist at tynde den sidste mælkeflaske ud, så han til sidst får en flaske vand i stedet for mælk?

Anmeld

3. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Det har jeg prøvet. Altså aftensmad, grød også flaske.

Så får han 2 skåle aftensmad, så får han natgrød derefter flaske. Det hjælper heller ikk. knægten vågner stadigvæk.  Han spiser mere end mig.

Nu er du heller ikke særlig stor

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Kommer der tit noget retur? Ved ikke hvad forskellen i de mad bøtter er, men der findes de der nat mad glas, om det virker?

For de rugbrød?

Ingenting kommer retur. Jo i den anden ende. høhø og masser af det.

Min mand vil ikke give dem færdiglavet mad. Men hvis det er løsning, så må vi prøve.

Ja, han spiser rugbrød til frokost. Spiser en til halvanden med alt muligt pålæg. Det har vi også prøvet at give inden natten.

Anmeld

3. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Nu er du heller ikke særlig stor

høhø.. Nej men stadigvæk større end 10 kilo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.