£@$$£@€&%¤#¤#

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Kongmulle

Musen5 skriver:

Hvor er jeg dog træt af Leah og hendes manglende spiseri...

Hun har lige fået 2 tænder i overmunden og derfor nægter hun at spise rugbrød med pålæg, banan og alt det hun normalt vil spise. Hun vil kun spise grød og jeg NÆGTER at give hende grød 24/7 når hun er så stor.

Jeg ved at det ender med at hun bliver monster sulten, men så længe jeg tilbyder noget der skal tygges vil hun ikke have det. Uanset hvor sulten hun er. Jeg vil bare ikke gi mig.

Dette ender uværligt i at hun lægger sig til at sove kl 19.00 og vågner kl 21, 23 og igen kl 00.30. Sidstnævnte tidpunkt er der INGEN mulighed for søvn igen medmindre hun får grød. Det orker jeg bare ikke.(Far skal op kl 4.30 og på job så jeg hænger på den)

Hvad kan jeg gøre???????

/Mette

Forstår overhovedet ikke din tankegang hvis jeg skal være ærlig.

"Jeg vil bare ikke give mig" HVORFOR??

Hvorfor skal dit barn gå sulten i seng?

Hvorfor skal hun straffes pga hun er øm i munden?

Hvorfor er det et problem at lade hende spise sin grød, når hun ikke har lyst til andet?

Kan virkelig ikke følge dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Musen5

Kongmulle skriver:

Forstår overhovedet ikke din tankegang hvis jeg skal være ærlig.

"Jeg vil bare ikke give mig" HVORFOR??

Hvorfor skal dit barn gå sulten i seng?

Hvorfor skal hun straffes pga hun er øm i munden?

Hvorfor er det et problem at lade hende spise sin grød, når hun ikke har lyst til andet?

Kan virkelig ikke følge dig.

Det er ikke fordi jeg ikke vil give mig som sådan... Det er fordi jeg HELST så at hun ikke fik grød da hun er så stor.

Hun har oxo fået grød når hun ikke har ville spise alm mad. Hun er på intet tidspunkt kommet sulten i seng.

Problemet ligger mange gange i at hun selv er drøn stædig og IKKE vil spise uanset hvad (og det så er rugbrød, yoghurt eller grød)

Hun er en MEGET stædig lille dame der ved hvad hun vil og oxo ved hvad hun absolut IKKE vil.

Og har hun sat sig for at hun ikke vil spise så er det komplet lige gyldigt hvad jeg serverer.

/Mette

Anmeld

3. juni 2012

Musen5

Maja84 skriver:

Glemte at skrive vi også havde held med yoghurt, med havregryn i

Det er hun oxo helt vildt glad for at få. Men hun får det kun om morgenen..

Ellers bliver hun tilbudt rugbrød og alm mad og i sidste ende grød

/Mette

Anmeld

3. juni 2012

2721

Jeg ville helt ærligt give hende hvad end hun lyster ar spise, så længe det ikke er slik og kageMin dreng har i perioder svært ved det med spisningen og han får tilbudt noget jeg ved han vil spise.Håber det snart løser sig

Anmeld

3. juni 2012

camilla10

Musen5 skriver:

Hun har lige fået 2 tænder i overmunden og derfor nægter hun at spise rugbrød med pålæg, banan og alt det hun normalt vil spise. Hun vil kun spise grød og jeg NÆGTER at give hende grød 24/7 når hun er så stor.

Jeg ved at det ender med at hun bliver monster sulten, men så længe jeg tilbyder noget der skal tygges vil hun ikke have det. Uanset hvor sulten hun er. Jeg vil bare ikke gi mig.

Dette ender uværligt i at hun lægger sig til at sove kl 19.00 og vågner kl 21, 23 og igen kl 00.30. Sidstnævnte tidpunkt er der INGEN mulighed for søvn igen medmindre hun får grød. Det orker jeg bare ikke.(Far skal op kl 4.30 og på job så jeg hænger på den)

Hvad kan jeg gøre???????

/Mette

Kan sagtens forstå din tankegang om at undgå for meget grød. Hos os har spisevanerne svinget meget i takt med at tænderne er dukket op. Vi har givet det, der gled ned, men har hurtigst muligt tilbudt dét, vi synes han skal have.

Hvad med at give øllebrød nogle dage og lave det grovere og grovere? Måske ende med rugbrødsterne blødt op i lidt mælk. I løbet af en uges tid kan I måske være tilbage i de gode spisevaner, du ønsker.

Anmeld

3. juni 2012

camilla10

Musen5 skriver:

Hvad kan jeg gøre???????

/Mette

Kan sagtens forstå din tankegang om at undgå for meget grød. Hos os har spisevanerne svinget meget i takt med at tænderne er dukket op. Vi har givet det, der gled ned, men har hurtigst muligt tilbudt dét, vi synes han skal have.

Hvad med at give øllebrød nogle dage og lave det grovere og grovere? Måske ende med rugbrødstern blødt op i lidt mælk. I løbet af en uges tid kan I måske være tilbage i de gode spisevaner, du ønsker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.