£@$$£@€&%¤#¤#

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Musen5

Hvor er jeg dog træt af Leah og hendes manglende spiseri...

Hun har lige fået 2 tænder i overmunden og derfor nægter hun at spise rugbrød med pålæg, banan og alt det hun normalt vil spise. Hun vil kun spise grød og jeg NÆGTER at give hende grød 24/7 når hun er så stor.

Jeg ved at det ender med at hun bliver monster sulten, men så længe jeg tilbyder noget der skal tygges vil hun ikke have det. Uanset hvor sulten hun er. Jeg vil bare ikke gi mig.

Dette ender uværligt i at hun lægger sig til at sove kl 19.00 og vågner kl 21, 23 og igen kl 00.30. Sidstnævnte tidpunkt er der INGEN mulighed for søvn igen medmindre hun får grød. Det orker jeg bare ikke.(Far skal op kl 4.30 og på job så jeg hænger på den)

Hvad kan jeg gøre???????

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Musen5

Det skal dertil siges at hun er startet i dp...

Inden hun startede gik alt mad spisning perfekt....

Inden dp start:

07.00 Morgenmad

10.30 "Frokost" + lur

ca 14.00 Frokost

17.30 Aftensmad

19.00 Puttes med natamning

Efter dp start er det gået helt i ged da tiderne for spisning er nogle andre end dem hun havde inden.

Kan det være derfor kombineret med at hun har fået 2 nye tænder og er småforkølet????

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP vil meget gerne have nogle ideer til hvordan vi kan få hende til at spise noget mere.

/Mette

Anmeld

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

Musen5 skriver:

Hvor er jeg dog træt af Leah og hendes manglende spiseri...

Hun har lige fået 2 tænder i overmunden og derfor nægter hun at spise rugbrød med pålæg, banan og alt det hun normalt vil spise. Hun vil kun spise grød og jeg NÆGTER at give hende grød 24/7 når hun er så stor.

Jeg ved at det ender med at hun bliver monster sulten, men så længe jeg tilbyder noget der skal tygges vil hun ikke have det. Uanset hvor sulten hun er. Jeg vil bare ikke gi mig.

Dette ender uværligt i at hun lægger sig til at sove kl 19.00 og vågner kl 21, 23 og igen kl 00.30. Sidstnævnte tidpunkt er der INGEN mulighed for søvn igen medmindre hun får grød. Det orker jeg bare ikke.(Far skal op kl 4.30 og på job så jeg hænger på den)

Hvad kan jeg gøre???????

/Mette

hvis du har forstuvet din tå og din tråner siger du skal lave et tåspark gider du så det ? eller vil du hellere bruge indersiden af foden for at skåne det sted du er øm?

Du skriver hun LIGE har fået 2 tænder - tro da pokker hun ikke har lyst til at spise hvis de bare gør av av av UDEN det udløser totalt pyler pyler hos hende

Var det mit barn så ville jeg da lige lade der gå lidt tid også starte stille og roligt op med noget helt blødt mad igen

Anmeld

3. juni 2012

Musen5

Carl-Emil's mor skriver:

hvis du har forstuvet din tå og din tråner siger du skal lave et tåspark gider du så det ? eller vil du hellere bruge indersiden af foden for at skåne det sted du er øm?

Du skriver hun LIGE har fået 2 tænder - tro da pokker hun ikke har lyst til at spise hvis de bare gør av av av UDEN det udløser totalt pyler pyler hos hende

Var det mit barn så ville jeg da lige lade der gå lidt tid også starte stille og roligt op med noget helt blødt mad igen

Lige og lige....

Den ene af dem er kommet et godt stykke igennem og den anden er kun lige kommet igennem.... Det undre mig bare da hun ikke havde det store problem med at spise da hun fik de 2 i undermunden....

Men hun brokker sig ikk over at være sulten andet end når/hvis hun vågner ved midnat (og der er hun så gerne vågen 2-4 timer hvis jeg ikke giver hende grød)

Og grøden vil hun heller ikk rigtig have.

/Mette

Anmeld

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

Musen5 skriver:

Lige og lige....

Den ene af dem er kommet et godt stykke igennem og den anden er kun lige kommet igennem.... Det undre mig bare da hun ikke havde det store problem med at spise da hun fik de 2 i undermunden....

Men hun brokker sig ikk over at være sulten andet end når/hvis hun vågner ved midnat (og der er hun så gerne vågen 2-4 timer hvis jeg ikke giver hende grød)

Og grøden vil hun heller ikk rigtig have.

/Mette

du skrev bare selv lige, derfor jeg pointerede det

Altså som sagt var det mit barn ville jeg ikke tage kampene hvis det havde negativt udfald hun er også startet DP så hellere tage tingene stille og roligt men det er jo bare min holdning

Og hvis grøden kunne gøre hun sov om natten jamen værsgo min skat her er der en gang grød

Det er jo kun en overgangsperiode men du lyder til at være gået ret surt i det ( ttro mig det ville jeg også ) så for jeres alle sammens skyld så tag nogle rolige grød dage også evt stille og rolig starte med at tilbyde "fastføde" igen? Så har alle mere energi og positivitisme ?

held og lykke med det

Anmeld

3. juni 2012

Musen5

Carl-Emil's mor skriver:

du skrev bare selv lige, derfor jeg pointerede det

Altså som sagt var det mit barn ville jeg ikke tage kampene hvis det havde negativt udfald hun er også startet DP så hellere tage tingene stille og roligt men det er jo bare min holdning

Og hvis grøden kunne gøre hun sov om natten jamen værsgo min skat her er der en gang grød

Det er jo kun en overgangsperiode men du lyder til at være gået ret surt i det ( ttro mig det ville jeg også ) så for jeres alle sammens skyld så tag nogle rolige grød dage også evt stille og rolig starte med at tilbyde "fastføde" igen? Så har alle mere energi og positivitisme ?

held og lykke med det

Jeg prøver oxo at tilbyde grød i løbet af dagen og dp gør det samme... Men hun vil ikk rigtig ha det ...

Ja ja må vel bare tage det en dag ad gangen... suk

/Mette

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

Hvis hun har fået, og måske har flere tænder på vej ville jeg nok give mig lidt, kan være det gør ondt at tygge. Vi havde samme problem med Daniel og var kun en periode, det hjalp, han ville også begynde at spise rugbrød igen, da vi tilbød noget frisk blødt fra bageren med bløde kerner

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

Glemte at skrive vi også havde held med yoghurt, med havregryn i

Anmeld

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

Musen5 skriver:

Jeg prøver oxo at tilbyde grød i løbet af dagen og dp gør det samme... Men hun vil ikk rigtig ha det ...

/Mette

tror ihvertfald at det i det lange løb belønner sig..

sender dig spande af tålmodighed og forhåbentlig er det snart overstået

Anmeld

3. juni 2012

Carl-Emil's mor

Musen5 skriver:

/Mette

tror ihvertfald at det i det lange løb belønner sig..

sender dig spande af tålmodighed og forhåbentlig er det snart overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.