Hjælp til afskedsgave!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

FamilenStorm

tarkoflen skriver:

Øv ja så er det ikke nemt, synes medaljonen er en super ide!

Tror også jeg vil prøve at kigge nærmere på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Lunae

FamilenStorm skriver:

Hejsa piger

Så har jeg lige brug for jeres hjælp..

Min fantastiske veninde og gudmor til vores datter rejser til Boston og Hong Kong Helt frem til jul Ihh hvor kommer jeg til at savne hende..

Men men men.. Jeg vil SÅ gerne give en afskedsgave som hun kan tage med og få glæde af.. Men da mine krative ideer/evner ikke rækker særligt langt har jeg brug for lidt ideer og inspiration...

Så tøser kom frisk med alle jeres skønne ideer

På forhånd mange tak

Min kærestes fætter rejste til Afrika i foråret og jeg lavede en bog til ham.

bogen indeholdte adresser, mail, tlf nr, oplysninger til spærring af kort, hvis uheldet skulle være ude.

Derudover skrev jeg en hilsen og fik resten af familien samt venner til at skrive en hilsen også. Jeg kom lidt billeder i og folk var også velkomne til at komme billeder i.

Bogen var ment som en hilsen og en måde at kunne mindes, samtidig ønskede jeg også at han skulle have et sted at skrive sine erindringer og oplevelser ned. Så det blev også en form for rejsedagbog

Da jeg selv var i Syd amerika fik jeg også sådan en bog, samt en t-shirt med tre af mine gode veninder

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Lunae skriver:

Min kærestes fætter rejste til Afrika i foråret og jeg lavede en bog til ham.

bogen indeholdte adresser, mail, tlf nr, oplysninger til spærring af kort, hvis uheldet skulle være ude.

Derudover skrev jeg en hilsen og fik resten af familien samt venner til at skrive en hilsen også. Jeg kom lidt billeder i og folk var også velkomne til at komme billeder i.

Bogen var ment som en hilsen og en måde at kunne mindes, samtidig ønskede jeg også at han skulle have et sted at skrive sine erindringer og oplevelser ned. Så det blev også en form for rejsedagbog

Da jeg selv var i Syd amerika fik jeg også sådan en bog, samt en t-shirt med tre af mine gode veninder

Se det var egentlig også en fin ide..

Hmm.. kunne jo købe en bog, få hendes kæreste til at sende lidt billeder af dem og familien, og så tage den med til hendes afskedsfest og bede gæsterne om at skrive en lille hilsen til hende.. Så kan hun tage den frem når hun savner det herhjemme..

God ide.. Det vil jeg lige arbejde på..

Anmeld

10. juni 2012

Lunae

FamilenStorm skriver:

Se det var egentlig også en fin ide..

Hmm.. kunne jo købe en bog, få hendes kæreste til at sende lidt billeder af dem og familien, og så tage den med til hendes afskedsfest og bede gæsterne om at skrive en lille hilsen til hende.. Så kan hun tage den frem når hun savner det herhjemme..

God ide.. Det vil jeg lige arbejde på..

Det var præcis sådan vi gjorde også. Vi købte bare sådan en læderindbundet bog i A5 str, fordi den er nem at have med rundt. Man kunne også bare vælge at købe en kinabog eller noget!

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Lunae skriver:

Det var præcis sådan vi gjorde også. Vi købte bare sådan en læderindbundet bog i A5 str, fordi den er nem at have med rundt. Man kunne også bare vælge at købe en kinabog eller noget!

Det vil jo være perfekt...

Tusind tak for ideen.. Vil helt sikkert bruge den..

Anmeld

10. juni 2012

Lunae

FamilenStorm skriver:

Det vil jo være perfekt...

Tusind tak for ideen.. Vil helt sikkert bruge den..

Dejligt Vi brugte også bogen på vores rejse. Når vi mødte nye mennesker smed de også lige en hilsen. Så tog vi selv et billede og da vi kom hjem fra rejsen satte vi billeder ind af personerne ved hilsnen.

Det er et virkelig rart minde at have og vi tager den sommetider frem og ønsker os tilbage til den svundne tid

Anmeld

10. juni 2012

L&V

FamilenStorm skriver:

Hejsa piger

Så har jeg lige brug for jeres hjælp..

Min fantastiske veninde og gudmor til vores datter rejser til Boston og Hong Kong Helt frem til jul Ihh hvor kommer jeg til at savne hende..

Men men men.. Jeg vil SÅ gerne give en afskedsgave som hun kan tage med og få glæde af.. Men da mine krative ideer/evner ikke rækker særligt langt har jeg brug for lidt ideer og inspiration...

Så tøser kom frisk med alle jeres skønne ideer

På forhånd mange tak

Jeg ville lave en Danmarks pakke med alle de ting man kommer til at savne når man er i udlandet.. Også har i sikkert nogle ting i begge elsker eller sådan noget.. Også ville jeg ta en masse billeder af jer selv og jeres yndlingssteder.. Det har jeg gjort til min søster som bor i usa

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Lunae skriver:

Dejligt Vi brugte også bogen på vores rejse. Når vi mødte nye mennesker smed de også lige en hilsen. Så tog vi selv et billede og da vi kom hjem fra rejsen satte vi billeder ind af personerne ved hilsnen.

Det er et virkelig rart minde at have og vi tager den sommetider frem og ønsker os tilbage til den svundne tid

Ih ja det vil den da også kunne bruges til.. Det er jo helt perfekt.. Den kan hun da kun blive glad for..

(min mand synes det er lidt tøset og kan ikke rigtig sætte sig ind i at man kan blive glad for det... - typisk mænd.. hehe)

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Månsson skriver:

Jeg ville lave en Danmarks pakke med alle de ting man kommer til at savne når man er i udlandet.. Også har i sikkert nogle ting i begge elsker eller sådan noget.. Også ville jeg ta en masse billeder af jer selv og jeres yndlingssteder.. Det har jeg gjort til min søster som bor i usa

Ja det vil jo også være en ide at give hende med..

Mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.