Hjælp til afskedsgave!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

FamilenStorm

Hejsa piger

Så har jeg lige brug for jeres hjælp..

Min fantastiske veninde og gudmor til vores datter rejser til Boston og Hong Kong Helt frem til jul Ihh hvor kommer jeg til at savne hende..

Men men men.. Jeg vil SÅ gerne give en afskedsgave som hun kan tage med og få glæde af.. Men da mine krative ideer/evner ikke rækker særligt langt har jeg brug for lidt ideer og inspiration...

Så tøser kom frisk med alle jeres skønne ideer

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Muffin_girl

FamilenStorm skriver:

Hejsa piger

Så har jeg lige brug for jeres hjælp..

Min fantastiske veninde og gudmor til vores datter rejser til Boston og Hong Kong Helt frem til jul Ihh hvor kommer jeg til at savne hende..

Men men men.. Jeg vil SÅ gerne give en afskedsgave som hun kan tage med og få glæde af.. Men da mine krative ideer/evner ikke rækker særligt langt har jeg brug for lidt ideer og inspiration...

Så tøser kom frisk med alle jeres skønne ideer

På forhånd mange tak

Hvad med masser af billeder i en kalender af jeres datter ? Så kan hun se på jer  

Anmeld

3. juni 2012

FamilenStorm

AalborgPigen skriver:

Hvad med masser af billeder i en kalender af jeres datter ? Så kan hun se på jer  

Tusind tak for svar :-)

Den ide var ikke helt tosset :-) Den vil jeg lige kigge videre på :-)

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

FamilenStorm skriver:

Tusind tak for svar :-)

Den ide var ikke helt tosset :-) Den vil jeg lige kigge videre på :-)

Vi har købt en fra vistaprint ? Den er dælme fin  

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Hej igen piger..

Skal lige bruge en ny ide.. For har fundet ud af at jeg slet slet ikke har nogle nye up to date billeder af mig og min veninde.. ALT For dårligt, hvilket vi lige har aftalt at vi skal være bedre til at huske..

Så ellers nogle gode ideer til hvad jeg kan give hende med..

Anmeld

10. juni 2012

Mette 28

Hvad med et sødt smykke, så har hun dig altid ved sig

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

Hejsa

Jeg har en veninde, der skulle være aupair i et år, og der lavede vi en fotocollage (staves) til hende med en masse billeder af venner og familie, den blev hun rigtig glad for... Jeg læste godt, at du ikke havde nye billeder af dig og din veninde, men det kan jo også være gamle billeder med gode minder og så kan du jo altid skynde dig at få taget nogle nye under påskud af, at du gerne vil have nogle til at kigge på og vise din datter, mens hun er væk

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

Mette 28 skriver:

Hvad med et sødt smykke, så har hun dig altid ved sig

Se det var egentlig en rigtig fin ide.. Jo evt købe en medaljon hvor jeg kan komme et billed ind af hendes kæreste og vores datter... Det vil jeg da lige kigge nærmere på...

Anmeld

10. juni 2012

FamilenStorm

tarkoflen skriver:

Hejsa

Jeg har en veninde, der skulle være aupair i et år, og der lavede vi en fotocollage (staves) til hende med en masse billeder af venner og familie, den blev hun rigtig glad for... Jeg læste godt, at du ikke havde nye billeder af dig og din veninde, men det kan jo også være gamle billeder med gode minder og så kan du jo altid skynde dig at få taget nogle nye under påskud af, at du gerne vil have nogle til at kigge på og vise din datter, mens hun er væk

Det ville også have været planen, hvis ikke det var fordi at hun allerede rejser den 20. juni, og bor i kbh og jeg på fyn, så det er ikke bare lige sådan.. Ellers havde jeg bestemt gjort det.. For synes det er en knald god ide det med billederne..

Vi har også aftalt at når hun kommer hjem igen, så skal der tages lidt billeder hver gang vi ses, så vi har lidt gode minder

Ellers mange tak for forslaget

Anmeld

10. juni 2012

tarkoflen

FamilenStorm skriver:

Det ville også have været planen, hvis ikke det var fordi at hun allerede rejser den 20. juni, og bor i kbh og jeg på fyn, så det er ikke bare lige sådan.. Ellers havde jeg bestemt gjort det.. For synes det er en knald god ide det med billederne..

Vi har også aftalt at når hun kommer hjem igen, så skal der tages lidt billeder hver gang vi ses, så vi har lidt gode minder

Ellers mange tak for forslaget

Øv ja så er det ikke nemt, synes medaljonen er en super ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.