Læste lige: efterlod baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Tulle28

Nogen kvinder burde bare ikke få børn! Dybt uansvarligt og håber det får en konsekvens. Hvad sker der så ikke lige i hverdagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Kruse90

ja det er simpelthen bare for sygt
Hvordan F****N kan hun finde på det

Anmeld

3. juni 2012

Krussedulle

Hvad i al verden går der gennem hovedet på hende?

5 mdr gammel?!

Jeg er rystet!!

Håber virkelig at der bliver lavet en MEGET grundig undersøgelse af hendes evner som mor! Når hun kan finde på sådan noget!

Anmeld

3. juni 2012

morethanperfect

Eeeej det er så frygteligt 

Jeg ville ALDRIG efterlade mine børn i bilen , uanset alder , alene !!
Og tænk på hvor længe det var . Ej altså !  

Anmeld

3. juni 2012

FamilenStorm

Er målløs.... Og er sikkert ikke første gang.. Stakkels lille barn..

Anmeld

3. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Forfærdeligt for det barn

Hvad jeg slet ikke kan forstå er, at hun fik barnet udleveret igen. Det hører da ingen steder hjemme

Anmeld

3. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Håber hun har en grim smag i munden..

Hvor er det usmageligt..!

Anmeld

3. juni 2012

Fenja09

Det er godt nok skræmmende, at man som mor overhovedet kan finde på sådan noget! Håber hun bliver vurderet i hoved og r*v så de kan "teste" hendes evner som mor - selvom man skulle mene at hun allerede er dumpet ret kraftigt!

Stakkels barn.

/Fenja

Anmeld

3. juni 2012

Gaia

Kan kun være helt enig med jer alle..og kan ik lade være ed at tænke på, hvilke emotionelle skader et så lille barn kan tage, af at blive efterladt...her tænker jeg tilknytnings evne og tillid mv. Håber godt nok de sociale myndigheder tager affære, hende pigen burde enten have professionel hjælp til rollen som mor eller evt. Fjernelse af barn/børn..puha stadig chokeret over at nogle kan finde på den slags....stakkels barn

Anmeld

3. juni 2012

Gaia

Bigmamma skriver:

Det er sgu en dårlig mor! Jeg læste det på eb hjemmeside. Politiet var 50 min om og finde hende. Hvad f....har hun rendt rundt og lavet? Har hun ikke på noget tidspunkt tænkt på det lille barn der bare sidder i bilen?!  Hun kan bringe mit pis i kog! 

50 min! Chokerende...gad vide hvor længe barnet havde siddet i bilen..puha må ikke have været særlig sjovt at leverer barnet tilbage til hende velvidende at moren kunne finde på at forlade det..og som en anden herinde skriver hvordan er der så ikke til daglig?? Nå men håber sørme der bliver sat godt og grundigt ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.