Læste lige: efterlod baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Gaia

Okau ny kender jeg ikke mere end det jeg læste på tv2 nyhederrne. Men altså læste om en 21 årig kvinde der havde efterladt sit 5 måneder gamle baby i bilen igår aftes, for at hun kunne gå til marked! Hvad har hun dog tænkt på det pigebarn??? Heldigvis var der nogle fakse som havde hørt/set barnet græde, og kontaktet politiet. Som så måtte smadre en rude for at få barnet ud og trøste det. Gad vide om hun bare har tænkt at barnet ville Sove imens hun festede...hm som mor til tre ( ifl. Avisen) burde hun vide bedre... Nå men der er slevf. Indgivet en socialrapport. Puha..skræmmende hvad nogle mennesker kan finde på overfor deres børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

morbibi

Puha, kan heldigvis ikke sætte mig ind i det, men hun må da være ekstrem deprimeret, hvis man lige kan fortrænge, hvordan det er at have et barn

Anmeld

3. juni 2012

Solstrålebørn

Ej hvad har hun dog tænkt på... 

Anmeld

3. juni 2012

PernilleogLouis

Læste det godt også da det var ret skræmmende at hun bare fik barnet igen (efter en skideballe og selvfølgelig meldt til de sociale myndigheder) men alligevel - ik så betryggende for det lille barn

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

Whaaaat!!! Ej, det gør man da ikke 

Anmeld

3. juni 2012

Gittemor09

jeg har netop lige læst det da jeg så du havde slået dette op...

det er jo frygteligt at man kan komme så langt, at man kan efterlade sit lille barn....

jeg efterlader ikke engang min pige på 2,7 alene i bilen for at løbe ind i en butik...

jeg er rystet.... håber hun bliver straffet...

Anmeld

3. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvordan får man sig selv til at gøre det?!

Anmeld

3. juni 2012

sarahb

Der er sgu tale om en uforsvarlig mor, der nok ikke skulle have sine børn!!

Anmeld

3. juni 2012

Maja_4000

Nej nej nej ! 

Anmeld

3. juni 2012

Bigmamma

Det er sgu en dårlig mor! Jeg læste det på eb hjemmeside. Politiet var 50 min om og finde hende. Hvad f....har hun rendt rundt og lavet? Har hun ikke på noget tidspunkt tænkt på det lille barn der bare sidder i bilen?!  Hun kan bringe mit pis i kog! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.