Cd og dvd 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

chael

Mussen2 skriver:

Skattekisten, den kender jeg ikke, men vil prøve at google lyder god
Er der nogle disney film, du mener der er bedre at begynde med end andre som sagt så har hafferlaf været et kæmpe hit, men er lagt lidt på hylden....

Dreng eller pige?

Min datter har været glad for rapunsel, men hun var også 4 år da den udkom i bio.

Mange af disnyerne, de har jo en morale. Men aristokats, den er god. Den er ikke så voldsom. Og måske 101 dalmatinere.

Hvad med barbie film? Hvis det er en pige. Dem kan min søn på 3 år nu også godt lide at se

Men ellers prøv dig frem.

Løvernes konge og skønheden og udyret er måske for voldsomme? Mange af dem har jo lidt barske historier for små hoveder.

Dumbo er også sød, lidt sørgelig og junglebogen

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Mussen2

chael skriver:

Dreng eller pige?

Min datter har været glad for rapunsel, men hun var også 4 år da den udkom i bio.

Mange af disnyerne, de har jo en morale. Men aristokats, den er god. Den er ikke så voldsom. Og måske 101 dalmatinere.

Hvad med barbie film? Hvis det er en pige. Dem kan min søn på 3 år nu også godt lide at se

Men ellers prøv dig frem.

Løvernes konge og skønheden og udyret er måske for voldsomme? Mange af dem har jo lidt barske historier for små hoveder.

Dumbo er også sød, lidt sørgelig og junglebogen

*C

En pige
Jeg kunne forestille mig at hun vill være vild med de sørgelige, altså uden de bliver for meget. Jeg kender ikke Raspunsel eller barbie

Anmeld

2. juni 2012

chael

Mussen2 skriver:

En pige
Jeg kunne forestille mig at hun vill være vild med de sørgelige, altså uden de bliver for meget. Jeg kender ikke Raspunsel eller barbie

Rapunsel er vidst også bedre kendt som : 2 på flugt. Altså den sidste nye Disney der er lavet.

Og barbie filmene, dem kan man ofres købe i Kvickly, 3 for 200 kr. De er også meget moralske og etiske. Og jeg synes deres morale er god. Og min datter lapper det i sig.

Barbie filmene går meget op i at man skal hjælpe og være venner osv. Det kan jeg godt lide. Der er gode sange osv. Lige noget for små piger

*C

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

chael skriver:

Rapunsel er vidst også bedre kendt som : 2 på flugt. Altså den sidste nye Disney der er lavet.

Og barbie filmene, dem kan man ofres købe i Kvickly, 3 for 200 kr. De er også meget moralske og etiske. Og jeg synes deres morale er god. Og min datter lapper det i sig.

Barbie filmene går meget op i at man skal hjælpe og være venner osv. Det kan jeg godt lide. Der er gode sange osv. Lige noget for små piger

*C

Barbie er skrevt på lisyen. For det lyder lige som noget for hende

Anmeld

2. juni 2012

Tullemor

Mussen2 skriver:

Nåååå jaaa, atistocats, den husker jeg selv og den er da så sød
Arthur kendér jeg ikke er den en " drengefilm"?

Arthur er en film om en rigtig dreng der skal redde hans bedstefar og bedstemors ejendom og derfor skal han til minimoysernes land og finde den rubinskat hans bedstefar har begravet men ikke selv kan finde.

Så det er en film med både rigtige mennesker og tegnefilm i en - en go familiefilm

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

Tullemor skriver:

Arthur er en film om en rigtig dreng der skal redde hans bedstefar og bedstemors ejendom og derfor skal han til minimoysernes land og finde den rubinskat hans bedstefar har begravet men ikke selv kan finde.

Så det er en film med både rigtige mennesker og tegnefilm i en - en go familiefilm

Det lyder helt som en film jeg gad se elsker også disney

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mussen2 skriver:

Lyd lidt som dét vi ser også. Løvernes konge er det selve filmen?
Det er som om hun længe er kært surt i alle vores børnecd er, mon hun er "moden" til andet slags musik.

Ja hun har set løvernes konge nogle gange nu og hun elsker den! Går rundt og siger Hakuna Matata osv!! 

Cd'erne har vi endelig haft siden hun var helt lille og der er jo så mange forskellige sange på at hun bar Ear skiftet lidt rundt i dem! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

sarahb

Toy story er et kæmpe hit
Cars
Batman
King fu panda
Ants
Løvernes konge
Peter pedal
Ben 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.