Cd og dvd 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Mussen2

Hvilke titler ser og hører jeres børn på 3 ør? Manglee ideer til ønskesedlen?men er i tvivl om disney film ee for tidlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er thea vild med sigurd's bjørnetime, lille nørd, løvernes konge, hallo kitty, og lidt prinsessen.

Cd'er har vi den store årh abe boks!! Og nærmest alt hva der ellers minder om børne sange hitter. Har også Kim larsens børne cd! Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

StineW79 skriver:

Her er thea vild med sigurd's bjørnetime, lille nørd, løvernes konge, hallo kitty, og lidt prinsessen.

Cd'er har vi den store årh abe boks!! Og nærmest alt hva der ellers minder om børne sange hitter. Har også Kim larsens børne cd! Vh stine

Lyd lidt som dét vi ser også. Løvernes konge er det selve filmen?
Det er som om hun længe er kært surt i alle vores børnecd er, mon hun er "moden" til andet slags musik.

Anmeld

2. juni 2012

TeamRocket

Vores pige elsker dvd med mickeys klubhus, små einstins, handy manny, chowder, smølferne(serien ikke filmen) og selfølgelig my little pony I perioder er hun også ret vild med peter plys.

Anmeld

2. juni 2012

chael

Mine unger har fået Disney ind med modermælken

Min mellemste på 3 år han ser Cars. Og det har han gjort 1 års tid. Han elsker Cars.

Og ellers så ser vi alle Disney film.

Og ellers hører vi "skattekisten". Det er en dobbelt cd med mange gode børne historier og sange. Ungerne elsker den.

*C

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

TeamRocket skriver:

Vores pige elsker dvd med mickeys klubhus, små einstins, handy manny, chowder, smølferne(serien ikke filmen) og selfølgelig my little pony I perioder er hun også ret vild med peter plys.

Peter plys og særlig hafferlaf har været et kæmpehit herhjemme. Ville gerne finde en ny lidt længervarende dvd, som hun kunne li
Mickey er hun også glad for at se i fjerneren

Anmeld

2. juni 2012

Tullemor

film der hitter hos vores næsten 3årige(sep) er:

Cars 1+2

Aristocats

Toystory1-3

Chugginton

Tarzan

Ice age1-3

Arthur og minimoyserne

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

chael skriver:

Mine unger har fået Disney ind med modermælken

Min mellemste på 3 år han ser Cars. Og det har han gjort 1 års tid. Han elsker Cars.

Og ellers så ser vi alle Disney film.

Og ellers hører vi "skattekisten". Det er en dobbelt cd med mange gode børne historier og sange. Ungerne elsker den.

*C

Skattekisten, den kender jeg ikke, men vil prøve at google lyder god
Er der nogle disney film, du mener der er bedre at begynde med end andre som sagt så har hafferlaf været et kæmpe hit, men er lagt lidt på hylden....

Anmeld

2. juni 2012

Mussen2

Tullemor skriver:

film der hitter hos vores næsten 3årige(sep) er:

Cars 1+2

Aristocats

Toystory1-3

Chugginton

Tarzan

Ice age1-3

Arthur og minimoyserne

Nåååå jaaa, atistocats, den husker jeg selv og den er da så sød
Arthur kendér jeg ikke er den en " drengefilm"?

Anmeld

2. juni 2012

9510

Mussen2 skriver:

Hvilke titler ser og hører jeres børn på 3 ør? Manglee ideer til ønskesedlen?men er i tvivl om disney film ee for tidlig?

Her er :

Cars 1+2

Peter Pedal

Byggemand Bob

Brandmand Sam

Traktor Tom

Nogen af de store favoritter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.