Aftenens middag :D (Billeder :D )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Haha, jeg har skam været single i før jeg mødte Anders har jo ikke været sammen med ham altid Og før ham var der også perioder på flere år hvor jeg var mig selv bare Så jeg kender det udemærket... Men syntes jeg blev bedre til det efter jeg flyttede i hus og sådan, ved ikke hvorfor, men så hørte det sig åbenbart til på en måde hehehe

Ja jeg ville godt nok også blive sulten hvis jeg så de billeder og ikke havde spist noget ud over snegle hehehe

Hahaha, jeg har også rugbrød - meeeeeeeeeeen.... Det gider jeg ikke. Så nu går jeg i seng

Godnat søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

B&J

mums hvor ser det bare super super super lækkert ud

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Hahaha, jeg har også rugbrød - meeeeeeeeeeen.... Det gider jeg ikke. Så nu går jeg i seng

Godnat søde

Hahah... Kan du sove rigtig godt søde!

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

B&J skriver:

mums hvor ser det bare super super super lækkert ud

DET var det dælme også sødesen! Du skulle have smagt det, dine tænder ville simpelthen løbe i vand haha

Ej er lidt glad for at der er to koteletter tilbage så man kan gå ud og guffe lidt af den senere eller i morgen hihihi

Ååårh det er lang tid siden jeg har hørt noget fra dig... Hvrdan går det? Og ikke mindst med vægttabet?

Anmeld

2. juni 2012

Eliza

jeg kunne godt bruge en stor tung chokoladekage til melonen. men den kan jeg selv medbringe.. hvornår skal jeg være der 

føj det ser lækkert ud.. og det kan man tage for gode vare for jeg har kotteletter i fad siddende helt oppe og trygge på "retur knappen" 

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Eliza skriver:

jeg kunne godt bruge en stor tung chokoladekage til melonen. men den kan jeg selv medbringe.. hvornår skal jeg være der 

føj det ser lækkert ud.. og det kan man tage for gode vare for jeg har kotteletter i fad siddende helt oppe og trygge på "retur knappen" 

Ooorh ja DET havde været godt! Hehehe

Puha, jamen så siger jeg i hvert fald mange tak for "komplimenten"?? Haha ej jeg driller

Anmeld

3. juni 2012

B&J

Muhmi skriver:

DET var det dælme også sødesen! Du skulle have smagt det, dine tænder ville simpelthen løbe i vand haha

Ej er lidt glad for at der er to koteletter tilbage så man kan gå ud og guffe lidt af den senere eller i morgen hihihi

Ååårh det er lang tid siden jeg har hørt noget fra dig... Hvrdan går det? Og ikke mindst med vægttabet?

Mums mums mums mums altså jaaa mine tænder løber i vand min svaghed er rejer så da jeg så det billede uhhh mums hihihihiih....

jamen jeg skriver snart her inde igen med nye billeder for nu her den 6 er det 1år siden jeg fik min operation og det går stille og roligt ned af jeg er super glad for det jeg har tabt og det jeg mangler vil ikke skrive det nu for vil vente til den 6

KÆMPE KRAMMER TIL DIG håber du kan vente

Anmeld

3. juni 2012

smokin

Nammenam!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.