Aftenens middag :D (Billeder :D )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Jibbe

Hihi det ser lækkert ud men det er lammecarre/koteletter og ikke lammekøller ellers nogle små fine lam så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Hihihi... Der var heller ikke mange rester kan jeg sige dig... Det var SUPER lækkert!!

Bliver helt sulten! For jeg har igen - som næsten altid - ikke spist aftensmad

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Jibbe skriver:

Hihi det ser lækkert ud men det er lammecarre/koteletter og ikke lammekøller ellers nogle små fine lam så

Hahah... Det var første gang jeg har lavet lam, så er ikke så vant til hvad det er for noget... Men godt var det

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Bliver helt sulten! For jeg har igen - som næsten altid - ikke spist aftensmad

Eeeej, kan du så komme igang du!

Ej kender det godt... Er selv en skovl til at få spist noget i løbet af dagen, aner ikke hvorfor...

Anmeld

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Eeeej, kan du så komme igang du!

Ej kender det godt... Er selv en skovl til at få spist noget i løbet af dagen, aner ikke hvorfor...

Jeg gider bare ikke stå og lave mad til kun mig selv, det er der mit "problem" ligger

Tilgengæld fik jeg bagt en hulens masse pizzasnegle i dag, så dem kan jeg guffe lidt af

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Jeg gider bare ikke stå og lave mad til kun mig selv, det er der mit "problem" ligger

Tilgengæld fik jeg bagt en hulens masse pizzasnegle i dag, så dem kan jeg guffe lidt af

Ej det kender jeg godt, når jeg er alene hjemme (sker sjælent ) Så kan jeg gå en hel dag og lige pldselig komme i tanke om at jeg ikke engang har fået mogenmad endnu og der kan klokken snildt være 17-18 stykkerom aftenen Så tager jeg mig lige et eller andet nemt i stedet

Mmm pizzasnegle

Anmeld

2. juni 2012

La´chrissen

Muhmi skriver:

Nooooooom... Her er så lige lidt billeder af hvad vi har fået at spise:

Til forret:

Friske asparges med bacon stegt på panden samt hvidvin og smørs dampede pil-selv rejer

Til hovedret:

Hvidløgogcitronmarrinedrede lammekøller, tzaziki, flødekartofler og en lækker salat (Som ikke stod på bordet pga. pladsmangel )

Dessert:

Vand og honning melon samt stenfrie vindruer...

Nooooooom

ser godt ud

Anmeld

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Ej det kender jeg godt, når jeg er alene hjemme (sker sjælent ) Så kan jeg gå en hel dag og lige pldselig komme i tanke om at jeg ikke engang har fået mogenmad endnu og der kan klokken snildt være 17-18 stykkerom aftenen Så tager jeg mig lige et eller andet nemt i stedet

Mmm pizzasnegle

Haha, ja nemlig - så prøv at forestil dig at være alene hver dag.  

Dog er det også skide træls, hvis man pludselig er mega sulten (som man tilfældigvis bliver af at kigge på billederne) og så ikke liiiiiige har noget liggende udover pizzasnegle

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Haha, ja nemlig - så prøv at forestil dig at være alene hver dag.  

Dog er det også skide træls, hvis man pludselig er mega sulten (som man tilfældigvis bliver af at kigge på billederne) og så ikke liiiiiige har noget liggende udover pizzasnegle

Haha, jeg har skam været single i før jeg mødte Anders har jo ikke været sammen med ham altid Og før ham var der også perioder på flere år hvor jeg var mig selv bare Så jeg kender det udemærket... Men syntes jeg blev bedre til det efter jeg flyttede i hus og sådan, ved ikke hvorfor, men så hørte det sig åbenbart til på en måde hehehe

Ja jeg ville godt nok også blive sulten hvis jeg så de billeder og ikke havde spist noget ud over snegle hehehe

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

La´chrissen skriver:

ser godt ud

Det var det også  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.