Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Hihihi... Der var heller ikke mange rester kan jeg sige dig... Det var SUPER lækkert!!
Hihihi... Der var heller ikke mange rester kan jeg sige dig... Det var SUPER lækkert!!
Bliver helt sulten! For jeg har igen - som næsten altid - ikke spist aftensmad
Jibbe skriver: Hihi det ser lækkert ud men det er lammecarre/koteletter og ikke lammekøller ellers nogle små fine lam så
Hihi det ser lækkert ud men det er lammecarre/koteletter og ikke lammekøller ellers nogle små fine lam så
Hahah... Det var første gang jeg har lavet lam, så er ikke så vant til hvad det er for noget... Men godt var det
rikkeregnbue skriver: Bliver helt sulten! For jeg har igen - som næsten altid - ikke spist aftensmad
Eeeej, kan du så komme igang du!
Ej kender det godt... Er selv en skovl til at få spist noget i løbet af dagen, aner ikke hvorfor...
Muhmi skriver: Eeeej, kan du så komme igang du! Ej kender det godt... Er selv en skovl til at få spist noget i løbet af dagen, aner ikke hvorfor...
Jeg gider bare ikke stå og lave mad til kun mig selv, det er der mit "problem" ligger
Tilgengæld fik jeg bagt en hulens masse pizzasnegle i dag, så dem kan jeg guffe lidt af
rikkeregnbue skriver: Jeg gider bare ikke stå og lave mad til kun mig selv, det er der mit "problem" ligger Tilgengæld fik jeg bagt en hulens masse pizzasnegle i dag, så dem kan jeg guffe lidt af
Ej det kender jeg godt, når jeg er alene hjemme (sker sjælent ) Så kan jeg gå en hel dag og lige pldselig komme i tanke om at jeg ikke engang har fået mogenmad endnu og der kan klokken snildt være 17-18 stykkerom aftenen Så tager jeg mig lige et eller andet nemt i stedet
Mmm pizzasnegle
Muhmi skriver: Nooooooom... Her er så lige lidt billeder af hvad vi har fået at spise: Til forret: Friske asparges med bacon stegt på panden samt hvidvin og smørs dampede pil-selv rejer Til hovedret: Hvidløgogcitronmarrinedrede lammekøller, tzaziki, flødekartofler og en lækker salat (Som ikke stod på bordet pga. pladsmangel ) Dessert: Vand og honning melon samt stenfrie vindruer... Nooooooom
Nooooooom... Her er så lige lidt billeder af hvad vi har fået at spise:
Til forret:
Friske asparges med bacon stegt på panden samt hvidvin og smørs dampede pil-selv rejer
Til hovedret:
Hvidløgogcitronmarrinedrede lammekøller, tzaziki, flødekartofler og en lækker salat (Som ikke stod på bordet pga. pladsmangel )
Dessert:
Vand og honning melon samt stenfrie vindruer...
Nooooooom
ser godt ud
Muhmi skriver: Ej det kender jeg godt, når jeg er alene hjemme (sker sjælent ) Så kan jeg gå en hel dag og lige pldselig komme i tanke om at jeg ikke engang har fået mogenmad endnu og der kan klokken snildt være 17-18 stykkerom aftenen Så tager jeg mig lige et eller andet nemt i stedet Mmm pizzasnegle
Haha, ja nemlig - så prøv at forestil dig at være alene hver dag.
Dog er det også skide træls, hvis man pludselig er mega sulten (som man tilfældigvis bliver af at kigge på billederne) og så ikke liiiiiige har noget liggende udover pizzasnegle
rikkeregnbue skriver: Haha, ja nemlig - så prøv at forestil dig at være alene hver dag. Dog er det også skide træls, hvis man pludselig er mega sulten (som man tilfældigvis bliver af at kigge på billederne) og så ikke liiiiiige har noget liggende udover pizzasnegle
Haha, jeg har skam været single i før jeg mødte Anders har jo ikke været sammen med ham altid Og før ham var der også perioder på flere år hvor jeg var mig selv bare Så jeg kender det udemærket... Men syntes jeg blev bedre til det efter jeg flyttede i hus og sådan, ved ikke hvorfor, men så hørte det sig åbenbart til på en måde hehehe
Ja jeg ville godt nok også blive sulten hvis jeg så de billeder og ikke havde spist noget ud over snegle hehehe
La´chrissen skriver: ser godt ud
Det var det også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128