Hvad dælen skal jeg gøre?? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

ja kan godt se, at det burde være noget han gjorde af sig selv, men når først en ting er blevet en vane er det svært at komme ud af den igen.

Du skriver jo selv, at selv efter han stoppede med at sove på sofaen, blev det ikke som du ønskede, da han så er for træt og uoplagt, så det tyder jo på, at han virkelig har brug for ekstra søvn når han så kommer hjem fra arbejde.

Måske en lille lur på ½ time efter arbejde kunne være en løsning, og du så vækker ham der, eller den berømte powernap på 15 minutter skulle gøre underværker, og se om det så ikke kan hjælpe så han er frisk i det tidsrum hvor barnet har mulighed for at værre sammen med ham

Jo kunne man jo godt..
Men han er bare den der type som er meget efter tænksom og ikke siger så meget osv.. jeg er meget åben. levende og glad og spontan.. så føler jeg er ved at dø indefra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg sidder med en helt klar fornemmelse af at det er mig selv der har skrevet det der! WOW!

Du har lige beskrevet mig og min eks. forhold

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, håber på det bedste for jer!

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg sidder med en helt klar fornemmelse af at det er mig selv der har skrevet det der! WOW!

Du har lige beskrevet mig og min eks. forhold

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, håber på det bedste for jer!

Får bare hul i hjertet hvis jeg skulle kalde ham eks.. men føler det er vejen derhen lige nu.. Har du så ikke svært ved at se ham din eks nu her? For har du ikke stadig følelser??

Anmeld

2. juni 2012

ano14316

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar!
Ja jeg har tænkt familie terapi.. men vi har ikke penge og derfor gør det det heller ikke mulig med ferie.. plus vi ikke har nogen til at tage min datter og ville heller ikke kunne være væk i en hel uge fra hende
Men det også fordi vi er så forskellige.. jeg elsker at rejse.. han har aldrig været ude og er lidt små rasistisk og generaliserende.. kan jeg slet ikke tage!!!!
Og han er fra landet jeg er fra byen.. vi er to modsætninger.. det har fungeret fint nok indtil nu

Altså det lyder meget ala min kæreste og jeg.

Nogen gange tænker jeg bare han er en hulemand, og jeg kan ikke forvente mere af ham, men det er også svært i det lange løb.

Det betød desværre også at vi brød for et par år siden, dog kun ganske kort.
Jeg ved ikke helt hvordan det fungere, men her i hillerød har vi noget der hedder familiehuset, og der tror jeg alle kan få hjælp gratis.

når vi snakker ferie er det også: Jeg vil til varme, han kan ikke lide varme, jeg vil slappe af, han vil på aktiv ferie, jeg vil flyve, han vil køre bil, jeg vl laaaangt væk, han vil blive i nordeuropa.

Kort efter vi blev kæreste fortalte han at han stemte DF og den gang var jeg nød til at sige til ham, at hvis han havde i sinde at fortsætte med det, så skulle det ikke være os. Han har heldigvis ændre sine holdninger rigtig meget!

Det med økonomien til ferie, hvad med evt. at spørger i jeres omgangskreds om der er nogen der har et sommerhus, som står, eller nogen andre der måske skal på ferie, og så kan i låne deres hus imens de afsted, bare for at bryde rammerne, så er det også nemmere med jeres datter.

Anmeld

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Får bare hul i hjertet hvis jeg skulle kalde ham eks.. men føler det er vejen derhen lige nu.. Har du så ikke svært ved at se ham din eks nu her? For har du ikke stadig følelser??

Nej, jeg har ingen følelser for ham - overhovedet!

Men så længe du har, så vil jeg mene det er værd at kæmpe for!

Den eneste forskel fra din "historie" til min, er at mine følelser forsvandt lige så stille.

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Jo kunne man jo godt..
Men han er bare den der type som er meget efter tænksom og ikke siger så meget osv.. jeg er meget åben. levende og glad og spontan.. så føler jeg er ved at dø indefra..

Ok

Det virker som om, du gerne vil kæmpe for at få det til at virke på den ene sidde, men på den anden sidde mener du i er for forskellige, at det måske ikke kan komme til at virke alligevel ikke ?

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Ok

Det virker som om, du gerne vil kæmpe for at få det til at virke på den ene sidde, men på den anden sidde mener du i er for forskellige, at det måske ikke kan komme til at virke alligevel ikke ?

Ja du har ret! Fordi jeg har kæmpet og er kommet helt derud hvor jeg mister mig selv i det hele...  MEN jeg elsker jo manden og alt det vi har opbygget og skabt sammen kan jeg ikke bare smide på gulvet..

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Nej, jeg har ingen følelser for ham - overhovedet!

Men så længe du har, så vil jeg mene det er værd at kæmpe for!

Den eneste forskel fra din "historie" til min, er at mine følelser forsvandt lige så stille.

Ja ok.. Men føler bare jeg mister mig selv i kampen om at få det til at fungere.. men ja årh ved sku snart ikke...

Anmeld

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Ja ok.. Men føler bare jeg mister mig selv i kampen om at få det til at fungere.. men ja årh ved sku snart ikke...

Måske skulle du vise ham, hvad du har skrevet her? Så kan det være det rent faktisk går op for ham

Jeg ønsker ikke for jer, at i går fra hinanden

Min eks indså først bagefter hvad jeg betød og hvad han havde mistet. Men for mit vedkommende var det bare et par måneder for sent.

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Ja du har ret! Fordi jeg har kæmpet og er kommet helt derud hvor jeg mister mig selv i det hele...  MEN jeg elsker jo manden og alt det vi har opbygget og skabt sammen kan jeg ikke bare smide på gulvet..

ok, så du er parat til at kæmpe.

Så tror jeg du skal forslå ham det jeg skrev tidligere med at han tager en kort lur når han kommer hjem, altså 15-30 minutter, så han lige kan komme lidt oven på igen efter hans arbejds dag.

Du skriver også det har fungeret fint nok indtil nu med jeres modsætninger, hvad var årsagen til at det godt kunne fungere førhen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.