Anonym skriver:
Tusind tak for dit svar! 
Ja jeg har tænkt familie terapi.. men vi har ikke penge og derfor gør det det heller ikke mulig med ferie.. plus vi ikke har nogen til at tage min datter og ville heller ikke kunne være væk i en hel uge fra hende 
Men det også fordi vi er så forskellige.. jeg elsker at rejse.. han har aldrig været ude og er lidt små rasistisk og generaliserende.. kan jeg slet ikke tage!!!!
Og han er fra landet jeg er fra byen.. vi er to modsætninger.. det har fungeret fint nok indtil nu 
Altså det lyder meget ala min kæreste og jeg.
Nogen gange tænker jeg bare han er en hulemand, og jeg kan ikke forvente mere af ham, men det er også svært i det lange løb.
Det betød desværre også at vi brød for et par år siden, dog kun ganske kort.
Jeg ved ikke helt hvordan det fungere, men her i hillerød har vi noget der hedder familiehuset, og der tror jeg alle kan få hjælp gratis.
når vi snakker ferie er det også: Jeg vil til varme, han kan ikke lide varme, jeg vil slappe af, han vil på aktiv ferie, jeg vil flyve, han vil køre bil, jeg vl laaaangt væk, han vil blive i nordeuropa.
Kort efter vi blev kæreste fortalte han at han stemte DF

og den gang var jeg nød til at sige til ham, at hvis han havde i sinde at fortsætte med det, så skulle det ikke være os. Han har heldigvis ændre sine holdninger rigtig meget!
Det med økonomien til ferie, hvad med evt. at spørger i jeres omgangskreds om der er nogen der har et sommerhus, som står, eller nogen andre der måske skal på ferie, og så kan i låne deres hus imens de afsted, bare for at bryde rammerne, så er det også nemmere med jeres datter.