Ih, altså... du skal jo ikke være ked af at være hjemme. 
Så er der da noget helt galt, også selvom du elsker ham.
Jeg kan ikke fortælle dig, hvad du skal gøre, men der skal da ske et eller andet. Det der lyder bare slet ikke sjovt.
Hvis min mand kom med sådan en bemærkning om blowjob, ville jeg grine og sige at det må du sgu have til gode til senere eller noget (og blive lidt smigret over at han gerne vil have blowjob af mig).
Men når man bare slet ikke har lyst, så har det lige den modsatte virkning, at han siger sådan noget. Så får man bare endnu mindre lyst - I know. Jeg har prøvet at være der, hvor jeg gik helt i baglås over det.
Jeg ville jo sige, at du selvfølgelig skal fortælle ham, hvordan du har det, og hvad du har brug for fra ham, for at være glad og have lyst til sex osv.
Men det lyder som om du har forsøgt at snakke med ham om det uden held, så jeg kan godt forstå, at du ikke ved, hvad du skal gøre.
Kan du gøre ham klart, hvor alvorligt det er? At du overvejer, om du overhovedet har lyst til at være der, hvis der ikke sker et eller andet? Han må jo også være interesseret i at få jeres liv (og sexliv!) tilbage på sporet.

Anmeld