Skal vi bestille rejsen? (vaccine)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Peanut

MariaE skriver:

jeg ville tro på det kunne lade sig gøre, tit kan en sygepljerske gøre det hvsi de har sådan en, det har min læge til præcist sådan nogle ting.

Men i skal vel ogsdå kun vaccineres hvis det netop er Thailnad og lign og kun hvis i regner med jungleture osv.???

Er faktisk ikke helt sikker på om det er nødvendigt 

Rejsen er til Egypten, og har fundet sådan nogle guider til hvilke vacciner man bør få  Men der er jo sikkert også mange der tager afsted uden at blive vaccineret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Peanut

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg ville bestille rejsen også ringe mandag og spille lidt dum "Åhh, vidste ikke at man skulle have vaccine" - og at det er LIGE OM SNART I skal afsted.. Altså noget i den stil 

Det ville du ikke være den først der gjorde hvis det var 

Ov ja, det kunne man da.. Har jo i teorien også først opdaget det idag, selvom jeg har kigget lidt rejser de sidste 14 dage 

Anmeld

2. juni 2012

Peanut

tarkoflen skriver:

I Århus ligger der sådan et vaccinationscenter, og mon ikke der ligger det rundt om i flere byer? For så var det måske en mulighed? Du skal jo betale for vaccinen under alle omstændigheder!

Hvad skal I vaccineres for, for det kan jo også ske, at lægen ikke har vaccinen hjemme, men at det er noget, der skal bestilles hjem, og så kan I ikke nå det alligevel? Bare en tanke

Jeg håber l finder en god løsning og kommer på ferie

Ja det har jeg også tænkt på, men det nærmeste ligger 100 km væk fra os  Ja vi bor vidst i udkantsdanmark 

De vacciner jeg har fundet, der er anbefalet er:

Difteri, Gul feber, Hepatitis A, Stivkrampe (som vi begge i øvrigt har) og noget mod diarré - så det er en ordentlig omgang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.