Mettefpigen skriver:
Uhh blir ski arrig af at læse det.... Jeg kender det hele selv (ikk lige med min mor og søster) har også familie som ikk snakker sammen, og til min barnedåb valgte jeg at invitere allesammen og valgte at sige at hvis der var nogle der ikk kom fordi at de ikk gad og være i selskab med nogle andre så gad jeg ikk snakke med dem....
Har ALTID sagt at hvis folk ikk kan med hinanden er det deres problem.. Det skal ikk gå ud over andre... Så må de sku tage sig sammen og komme til det samme selskab og led være og snakke med hinanden.. Og sætte sig i hver sin side... Jeg synes det er så ondskabsfuldt og folk kan vælge selskaber fra pågrund af at de ikk kan snakke med nogle mennesker...
Du har valgt det du synes er det rigtige for sig og din familie
Du skal slet ikk føle at det er dig der er forkert på den for det er det ikk.. Det er din mor der er barnlig og vælger dig og din familie fra pågrund af at hun ikk snakker med din søster.... Jeg var blevet SÅ tosset!...
Håber i får en rigtig god dag i morgen 

Ja, men problemet er også at min søster er altså rigtig strid, og min mor er simpelthen bange for hvad hun kan finde på at sige til de andre gæster. hvilket ikke er pæne ting.
Men man bliver jo også nød til at tage et valg nogle gange, hvis man ikke vil være den der skal tage hensyn til alle andre altid!
Men tænk ens egen mor................
Anmeld