Dåb i morgen.... Min mor vil ikke komme.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.490 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Mor til Ella

Hej

Som overskriften siger skal min datter døbes i morgen.

Men min søster og min mor er IKKE på talefod, min søster siger min mor er som død for hende, hvilket jo har gjort min mor ked af det, selvom hun ikke vil indrømme det.....

Mine forældre har hele tiden sagt jeg ikke skal vælge side, så har naturligvis inviteret begge.

Så idag fortæller min far at min mor ikke vil komme

Og jeg siger at hvis det er tilfældet har hun valgt mig og min datter fra.

Mine 2 ældste søskene har altid skabt splid, og det går ALTID ud over mig og min bror.

Så nu er jeg jo ked af det og ved ikke helt hvad jeg skal gøre, og om jeg har været for hård?

Vil gerne min mor, MEN gider ikke altid være hende der skal holde sammen på det hele......

Skrevet af frustreret mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Muffin_girl

Mor til Ella skriver:

Hej

Som overskriften siger skal min datter døbes i morgen.

Men min søster og min mor er IKKE på talefod, min søster siger min mor er som død for hende, hvilket jo har gjort min mor ked af det, selvom hun ikke vil indrømme det.....

Mine forældre har hele tiden sagt jeg ikke skal vælge side, så har naturligvis inviteret begge.

Så idag fortæller min far at min mor ikke vil komme

Og jeg siger at hvis det er tilfældet har hun valgt mig og min datter fra.

Mine 2 ældste søskene har altid skabt splid, og det går ALTID ud over mig og min bror.

Så nu er jeg jo ked af det og ved ikke helt hvad jeg skal gøre, og om jeg har været for hård?

Vil gerne min mor, MEN gider ikke altid være hende der skal holde sammen på det hele......

Skrevet af frustreret mor.

Jeg syntes du har gjort det helt rigtige !!! Hvis man ikke engang kan tage sig sammen og komme til sine børns børns dåb, så er man sku lidt egoistisk... 

Jeg har oplevet det samme med min far i forhold til min søster.. Og det er dybt uretfærdigt.. Din datter skal jo kun døbes engang i livet ! 

Kan godt forstå din mor er meget såret ! Men lige imorgen må hun altså ligge det væk til fordel for jer !! 

Anmeld

2. juni 2012

JH12

Jeg synes helt bestemt du har gjord det rigtige ..
Hvis din mor har sagt fra starten du ikke skal vælge side, er det helt rigtigt at invitere både din søster og mor .. Hvilket der havde været det rigtige lige meget hvad, når de begge er meget nær familie .. Så må din mor vise sig som den voksne, og vise dig og din familie at hun stadig vil være der for jer, trods alt!
Håber det løser sig, og din mor kommer alligevel, og at i får en rigtig god dag, uden problemer ..

Anmeld

2. juni 2012

Lykke:)

Ej hvor er det tarveligt af din mor

Når hun har meldt ud, at du ikke skal vælge side, kan det ikke være rigtigt, at kun ikke vil komme. De SKAL jo ikke snakke med hinanden  

Anmeld

2. juni 2012

Faith

Det kan din mor simpelthen ikke være bekendt! Det er bare enormt barnligt og egoistisk at lade det gå ud over dig og din datter at hun ikke kan med din søster. I sådanne situationer bør man være voksen nok til at lægge eventuelle gnidninger på hylden.

Synes du skal se om ikke du kan få en dejlig dag alligevel. Du har gjort det helt rigtige i at invitere dem begge. Så er det op til dem hvad de vil gøre.

Øv bøv for en dum situation. Føler meget med dig.

Anmeld

2. juni 2012

Becks

ØV!!! Jeg synes din mor er en klaphat - Ja undskyld, men det synes jeg!!

Hun burde smide sin egen stolthed væk for en dag, der er jo ingen der har sagt de SKAL snakke sammen!

Anmeld

2. juni 2012

Mettefpigen

Uhh blir ski arrig af at læse det.... Jeg kender det hele selv (ikk lige med min mor og søster) har også familie som ikk snakker sammen, og til min barnedåb valgte jeg at invitere allesammen og valgte at sige at hvis der var nogle der ikk kom fordi at de ikk gad og være i selskab med nogle andre så gad jeg ikk snakke med dem....

Har ALTID sagt at hvis folk ikk kan med hinanden er det deres problem.. Det skal ikk gå ud over andre... Så må de sku tage sig sammen og komme til det samme selskab og led være og snakke med hinanden.. Og sætte sig i hver sin side... Jeg synes det er så ondskabsfuldt og folk kan vælge selskaber fra pågrund af at de ikk kan snakke med nogle mennesker...

Du har valgt det du synes er det rigtige for sig og din familie  Du skal slet ikk føle at det er dig der er forkert på den for det er det ikk.. Det er din mor der er barnlig og vælger dig og din familie fra pågrund af at hun ikk snakker med din søster.... Jeg var blevet SÅ tosset!...

Håber i får en rigtig god dag i morgen

Anmeld

2. juni 2012

Ciss

Hvad godt forventer hun mon, der kommer ud af det?

Hun burde nu være gammel nok til at indse, at dåbsdagen drejer sig om dåbsbarnet og intet har med din søster at gøre.

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Ella

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes du har gjort det helt rigtige !!! Hvis man ikke engang kan tage sig sammen og komme til sine børns børns dåb, så er man sku lidt egoistisk... 

Jeg har oplevet det samme med min far i forhold til min søster.. Og det er dybt uretfærdigt.. Din datter skal jo kun døbes engang i livet ! 

Kan godt forstå din mor er meget såret ! Men lige imorgen må hun altså ligge det væk til fordel for jer !! 

Det er også det jeg mener hun bliver døbt den ene gang.

Men det der gør mig mest frustreret er at jeg føler jeg bliver valgt fra.

Sommetider ville det være nemmere at være enebarn UDEN forældre, hvordan det end skulle gå til

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Ella

Joyce1986 skriver:

Jeg synes helt bestemt du har gjord det rigtige ..
Hvis din mor har sagt fra starten du ikke skal vælge side, er det helt rigtigt at invitere både din søster og mor .. Hvilket der havde været det rigtige lige meget hvad, når de begge er meget nær familie .. Så må din mor vise sig som den voksne, og vise dig og din familie at hun stadig vil være der for jer, trods alt!
Håber det løser sig, og din mor kommer alligevel, og at i får en rigtig god dag, uden problemer ..

Håber også det løser sig, men bare tanken om at hun har overvejet det!

Og endnu værre hvis hun så bare kommer og virker sur!!!

Men håber det bliver en god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.