Hej alle
Jeg er lidt ked af det pt, jeg ammer min søn 100%, han er 4 mdr. den 12 og indtil for en uge siden har det bare fungeret helt som det skal ! Jeg ELSKER at amme min søn, og ved at det er det bedste for HAM. Men men men, De sidste dage, har tingene ændret sig.
Normalt tog det 5-10 min at amme ham, og han suttede effektivt hele tiden. Når han slap var han MEEEGET træt og faldt som regel i søvn lige bagefter og sov i 15-20 min. så vågnede han slog en ordentlig bøvs og var bare rigtig tilfreds og glad

Nu er det kun om natten det er sådan det foregår. Når jeg ammer ham nu, sutter han effektivt i 2-3 min, så slipper han, bliver irriteret og pyldre en del. jeg ligger ham til ved begge bryster under et måltid, men nu bliver han flyttet til det andet efter halvt så lang tid som normalt.
Jeg prøvede at give ham lidt vand efter en amning og han drak 80 ml. !
Tænker at han ikke får nok at spise, men han har fine bleer med godt "indhold" så der trækker det jo lidt den anden vej
Hvad siger i ? lyder det som om han ikke får nok ? og hvordan kan jeg evt. supplerer bedst med mme, hvis det er det der skal til.
Anmeld