Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Jeg skal nok fortælle hvordan det går
Jeg skal nok fortælle hvordan det går
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Hvor er den fin!! Så kær og lige til at kramme Kan blive næsten helt ærgelig over mine egne unger er så store (og har alt for mange bamser i forvejen) til nye bamser
Hvor er den fin!! Så kær og lige til at kramme Kan blive næsten helt ærgelig over mine egne unger er så store (og har alt for mange bamser i forvejen) til nye bamser
AnnaKJ skriver: Synes bare de er super søde de elefanter Er sikker på Lærke og baby ville blive glade for sådan en
Synes bare de er super søde de elefanter Er sikker på Lærke og baby ville blive glade for sådan en
Ej hvor er den søøøøøøød!! Ååårh sådan én ville jeg gerne købe til Silas, hvis du har tid, lyst og lejlighed til sådan én i blå og lilla nuancer?
Ej hvor er den søøøøøøød!!
Ååårh sådan én ville jeg gerne købe til Silas, hvis du har tid, lyst og lejlighed til sådan én i blå og lilla nuancer?
Tak
Jeg skal se på det Men vil ikke love en masse. Skal nok lige smide et billed ind hvis det er
Nettemor skriver: Jamen jeg regner med at lave lidt flere. Kan være det ikke alle bliver lige den model men så sakl jeg nok smide nogle billeder ind Nogen bestemt farve?
Jamen jeg regner med at lave lidt flere. Kan være det ikke alle bliver lige den model men så sakl jeg nok smide nogle billeder ind Nogen bestemt farve?
AnnaKJ skriver: Jeg er helt vild med lilla farver Du må lige sige til når du føler dig klar til at sælge
Jeg er helt vild med lilla farver Du må lige sige til når du føler dig klar til at sælge
Tauf skriver: Nøj den er sød:-) Hvis du en dag kommer til at lave en flodhest; må du gerne sige til:-):-)
Nøj den er sød:-) Hvis du en dag kommer til at lave en flodhest; må du gerne sige til:-):-)
Hi hi hvor er hun sød. Ku godt bruge sådan en i "drengefarver" til lillebror
Nettemor skriver: Bodil
Bodil
Hvor er Bodil bare fin...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128