Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Polkaprik skriver: Ihhh hvor er den bare sød altså! Jeg er SÅ misundelig på jer piger der strikker og hækler Vil bare så gerne lære det
Ihhh hvor er den bare sød altså! Jeg er SÅ misundelig på jer piger der strikker og hækler Vil bare så gerne lære det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Tak (og forsinket tillykke med fødselsdagen )
Tak (og forsinket tillykke med fødselsdagen )
Tusind tak
Nettemor skriver: Tak Hvordan går det med dig? Er I igang med at lave bebs igen?
Tak Hvordan går det med dig? Er I igang med at lave bebs igen?
Det går fint, vi er ovenpå igen, og har mange projekter i gang, så der er masser at bruge tid på
Vi har prøvet "natur-metoden" de sidste par måneder, meeeen, der er jo en grund til at vi skal i behandling, så det har været lidt halvhjertet
Jeg skal på klinikken tirsdag til skanning, og så skulle alt gerne se fint ud, så vi kan komme i gang med hormonerne igen
Nessie skriver: Det går fint, vi er ovenpå igen, og har mange projekter i gang, så der er masser at bruge tid på Vi har prøvet "natur-metoden" de sidste par måneder, meeeen, der er jo en grund til at vi skal i behandling, så det har været lidt halvhjertet Jeg skal på klinikken tirsdag til skanning, og så skulle alt gerne se fint ud, så vi kan komme i gang med hormonerne igen
Nettemor skriver: Uhh det bliver spændende
Uhh det bliver spændende
Helt vildt, og vi er begge to SÅ klar til næste runde, og er slet ikke i tvivl om at det nok skal lykkes igen. Håber bare at den så kan vokse sig stor og stærk
Nessie skriver: Helt vildt, og vi er begge to SÅ klar til næste runde, og er slet ikke i tvivl om at det nok skal lykkes igen. Håber bare at den så kan vokse sig stor og stærk
Nettemor skriver: I har jo gjort det før Så selvfølgelig kan I gøre det igen Glæder mig til at følge med i det
I har jo gjort det før Så selvfølgelig kan I gøre det igen Glæder mig til at følge med i det
Jeg skal nok fortælle hvordan det går
Hvor er den fin!! Så kær og lige til at kramme Kan blive næsten helt ærgelig over mine egne unger er så store (og har alt for mange bamser i forvejen) til nye bamser
Nettemor skriver: Tak Hmm bestillinger.. Jeg ved det ikke.. Det er det første jeg har hæklet udover et par blomster og kanter på futter og huer Men hvad tænkte du da? Så kunne det jo være mit næste projekt og så kan du se om det er noget
Tak Hmm bestillinger.. Jeg ved det ikke.. Det er det første jeg har hæklet udover et par blomster og kanter på futter og huer Men hvad tænkte du da? Så kunne det jo være mit næste projekt og så kan du se om det er noget
Nettemor skriver: Bodil
Bodil
Ej hvor er den søøøøøøød!!
Ååårh sådan én ville jeg gerne købe til Silas, hvis du har tid, lyst og lejlighed til sådan én i blå og lilla nuancer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128