Lad mig præsentere:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Nettemor

Polkaprik skriver:

Ihhh hvor er den bare sød altså! Jeg er SÅ misundelig på jer piger der strikker og hækler Vil bare så gerne lære det

Jeg har det jo så på samme måde med dine kage evner

Men det er også helt nyt at jeg kan det der hækling Men de andre laver jo sådan nogle fine ting så var nødt til at prøve selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Tak   (og forsinket tillykke med fødselsdagen )

Tusind tak

Anmeld

2. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Tak

Hvordan går det med dig? Er I igang med at lave bebs igen?

Det går fint, vi er ovenpå igen, og har mange projekter i gang, så der er masser at bruge tid på

Vi har prøvet "natur-metoden" de sidste par måneder, meeeen, der er jo en grund til at vi skal i behandling, så det har været lidt halvhjertet

Jeg skal på klinikken tirsdag til skanning, og så skulle alt gerne se fint ud, så vi kan komme i gang med hormonerne igen

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Det går fint, vi er ovenpå igen, og har mange projekter i gang, så der er masser at bruge tid på

Vi har prøvet "natur-metoden" de sidste par måneder, meeeen, der er jo en grund til at vi skal i behandling, så det har været lidt halvhjertet

Jeg skal på klinikken tirsdag til skanning, og så skulle alt gerne se fint ud, så vi kan komme i gang med hormonerne igen

Uhh det bliver spændende

Anmeld

2. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Uhh det bliver spændende

Helt vildt, og vi er begge to SÅ klar til næste runde, og er slet ikke i tvivl om at det nok skal lykkes igen. Håber bare at den så kan vokse sig stor og stærk

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor

Nessie skriver:

Helt vildt, og vi er begge to SÅ klar til næste runde, og er slet ikke i tvivl om at det nok skal lykkes igen. Håber bare at den så kan vokse sig stor og stærk

I har jo gjort det før Så selvfølgelig kan I gøre det igen

Glæder mig til at følge med i det

Anmeld

2. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

I har jo gjort det før Så selvfølgelig kan I gøre det igen

Glæder mig til at følge med i det

Jeg skal nok fortælle hvordan det går

Anmeld

2. juni 2012

JulieE

Hvor er den fin!! Så kær og lige til at kramme  Kan blive næsten helt ærgelig over mine egne unger er så store (og har alt for mange bamser i forvejen) til nye bamser 

Anmeld

2. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Tak

Hmm bestillinger.. Jeg ved det ikke.. Det er det første jeg har hæklet udover et par blomster og kanter på futter og huer Men hvad tænkte du da? Så kunne det jo være mit næste projekt og så kan du se om det er noget

Synes bare de er super søde de elefanter
Er sikker på Lærke og baby ville blive glade for sådan en

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Bodil

Ej hvor er den søøøøøøød!!

Ååårh sådan én ville jeg gerne købe til Silas, hvis du har tid, lyst og lejlighed til sådan én i blå og lilla nuancer?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.