Vores dejlige have:-) Billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Nettemor

Eeeej hvor er det en lækker have du har dig der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Polkaprik

kristinaS skriver:

Rigtig dejlig have med ALT. Bliver da helt misundelig. Den virker jo kæææmpe.... Vi har kun et lille frimærke selv til gengæld er det meget nyt, så masser tid til at fede den på vores nye liggestole HVIS man altså havde tid til det. Man må jo være glad for det man har...og det er du så det er jo bare skønt. Elsker også at arbejde i haven, men manden deler ikke lige den interesse:-(.

Det er også en af de ting jeg synes er så dejligt ved vores have. Den har alt hvad vi har brug for

Og så får man hurtigt skabt sig nogle dejlige minder som for os gør haven endnu mere dejlig

Skønt at I også får nydt jeres have!

Anmeld

2. juni 2012

Polkaprik

Nessie skriver:

Hvor ser der skønt ud, lækker have med plads til både leg og afslapning

Hvis I lige skulle få et par dage til overs igen, så står vores til fri rådighed

Kan desværre ikke selv knokle mere end et par timer om dagen, og manden kan jo ikke nå det hele selv, så lige nu ser den noget sølle ud, men med pæne skalderkåls- og mælkebøtte bede

Uhh ja der er nemlig plads til det hele!

Jeg vil nok vove at påstå at jeg ikke kan klemme mere ind i mine døgn så desværre ingen havehjælp herfra

Arghhh skvalderkål! Jeg haaaaader det. Det er bare umuligt at komme ordenlig af med Og vi har MASSER af det i haven..

Anmeld

2. juni 2012

Polkaprik

tanja. skriver:

WOW hvor er den flot jeres have Kommer i ikke og ordner vores? den lever sit eget liv Ej, manden har da fået slået græs og ordnet et par bede så det kommer da lidt efter lidt

Næææ jeg tror der er rigeligt arbejde i vores have så ingen hjælp herfra

Men det er SÅ rart når det er ordnet og man kan nyde sin have i fulde drag. Glædermig til at komme ud og få lavet det sidste så den er helt klar til sommeren

Anmeld

2. juni 2012

Polkaprik

Nettemor skriver:

Eeeej hvor er det en lækker have du har dig der!

Anmeld

3. juni 2012

Nessie

Polkaprik skriver:

Uhh ja der er nemlig plads til det hele!

Jeg vil nok vove at påstå at jeg ikke kan klemme mere ind i mine døgn så desværre ingen havehjælp herfra

Arghhh skvalderkål! Jeg haaaaader det. Det er bare umuligt at komme ordenlig af med Og vi har MASSER af det i haven..

Jeg synes det er MEGET svært at opdrive frivillig havehjælp

Skvalderkål er noget fanden har opfundet. Man piller og piller og får rødderne med, tror man, og alligevel er der en lille grøn spire der stikker hovedet op af jorden et par dage efter
Vores nabo lejer sit hus ud, og dem der bor der nu gør absolut intet ved haven, og så er det altså også svært at holde skvalerkålen fra døren på vores side af hækken, men vi prøver da

Anmeld

3. juni 2012

Kløver

Sikke en stor og lækker have

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ser ud til at i har en rigtig dejlig stor have!! Glæder mig også for vildt til at vi får lidt mere styr på vores!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.