Hej piger
Synes altså lige jeg må dele min begejstring med jer
I Pinsen tog alle 4 unger med farmor og farfar på miniferie og vi havde derfor masser af tid til os selv. Vi bestemte os for at vi ville ordne haven som efterhånden var groet heeelt til, da vi har været ret presset den seneste tid.
Det var bare SÅ fedt selvom jeg var helt smadret i kroppen til sidst. Vejret var jo fantastisk og vi knoklede 10-12 timer hver dag
Vi blev ikke færdig men det var med stor tilfredstillelse at vi kunne kaste os i sofaen søndag aften og kigge ud på alt det vi havde nået. Glæder mig til vejret bliver godt igen så vi kan nyde haven max og få ordnet det sidste
Her lidt billeder. ELSKER vores have og bruger den jo meget da jeg også er dagplejer
. Den er nok ikke noget særligt for andre men jeg synes bare jeg vil dele alligevel
Dejlig stor terasse med plads til sandkasse og legesager

Skal have givet møblerne olie men de har fået nye hynder:-) Nyt læhegn da det gamle var råddent og blæste ned i et stormvejr

Ny hængekøje med mormortag;-) og en ny solvogn da den ene af de gamle braste sammen!

Findes ikke meget der er bedre end at ligge og fede den under blodbøgen? Nej! Derfor røg sansegyngen også derned:-)
Bagved kan skimtes den nyanlagte trappe der gør det nemmere at komme op til "legepladsen.
Vores lille "tarverna" hvor vi får aftensolen. Såååå dejligt et sted med masser af læ.
Drivhuset er så småt ved at være klar med lidt agurker, tomater og chilifrugter.
Bålstedet som bliver brugt flittigt hver sommer
Oppe ved blommetræet og redskabsskuret bor vores 2 skønne kaniner. Der er også et par hindbærbuske, taybærbuske, jordbær og rabarber. Mums!
Mangler stadig at få gjort helt kål på ukrudtet men er nået langt.

"Legepladsen" til alle ungerne:-)
2 trampoliner, gynger, rebstige, lille og stort legehus, rutsjebane og vippe.

Det store legehus med klatrevæg

Nyt hegn til brombærerne

Masser af krydderurter er blevet plantet ud i krukkerne

Rigtig god weekend til jer alle!
Michelle