Vores dejlige have:-) Billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.067 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Polkaprik

Hej piger

Synes altså lige jeg må dele min begejstring med jer

I Pinsen tog alle 4 unger med farmor og farfar på miniferie og vi havde derfor masser af tid til os selv. Vi bestemte os for at vi ville ordne haven som efterhånden var groet heeelt til, da vi har været ret presset den seneste tid.

Det var bare SÅ fedt selvom jeg var helt smadret i kroppen til sidst. Vejret var jo fantastisk og vi knoklede 10-12 timer hver dag

Vi blev ikke færdig men det var med stor tilfredstillelse at vi kunne kaste os i sofaen søndag aften og kigge ud på alt det vi havde nået. Glæder mig til vejret bliver godt igen så vi kan nyde haven max og få ordnet det sidste

Her lidt billeder. ELSKER vores have og bruger den jo meget da jeg også er dagplejer. Den er nok ikke noget særligt for andre men jeg synes bare jeg vil dele alligevel

Dejlig stor terasse med plads til sandkasse og legesager

Skal have givet møblerne olie men de har fået nye hynder:-) Nyt læhegn da det gamle var råddent og blæste ned i et stormvejr

Ny hængekøje med mormortag;-) og en ny solvogn da den ene af de gamle braste sammen!

Findes ikke meget der er bedre end at ligge og fede den under blodbøgen? Nej! Derfor røg sansegyngen også derned:-)
Bagved kan skimtes den nyanlagte trappe der gør det nemmere at komme op til "legepladsen.

Vores lille "tarverna" hvor vi får aftensolen. Såååå dejligt et sted med masser af læ.

Drivhuset er så småt ved at være klar med lidt agurker, tomater og chilifrugter.

Bålstedet som bliver brugt flittigt hver sommer

Oppe ved blommetræet og redskabsskuret bor vores 2 skønne kaniner. Der er også et par hindbærbuske, taybærbuske, jordbær og rabarber. Mums!
Mangler stadig at få gjort helt kål på ukrudtet men er nået langt.

"Legepladsen" til alle ungerne:-)
2 trampoliner, gynger, rebstige, lille og stort legehus, rutsjebane og vippe.

Det store legehus med klatrevæg

Nyt hegn til brombærerne

Masser af krydderurter er blevet plantet ud i krukkerne

Rigtig god weekend til jer alle!

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

HelleBelle

ser super godt ud!!! vi har også knoklet i pinsen, det er SÅ dejligt bagefter

Anmeld

1. juni 2012

Mette.

Sikke en skøn, skøn have og dejligt med så meget plads til dine dp børn.

Anmeld

1. juni 2012

Maja_4000

Nej , hvor fedt ! Jeg er SÅ misundelig på alle jeres haver

Anmeld

1. juni 2012

kristinaS

Polkaprik skriver:

Hej piger

Synes altså lige jeg må dele min begejstring med jer

I Pinsen tog alle 4 unger med farmor og farfar på miniferie og vi havde derfor masser af tid til os selv. Vi bestemte os for at vi ville ordne haven som efterhånden var groet heeelt til, da vi har været ret presset den seneste tid.

Det var bare SÅ fedt selvom jeg var helt smadret i kroppen til sidst. Vejret var jo fantastisk og vi knoklede 10-12 timer hver dag

Vi blev ikke færdig men det var med stor tilfredstillelse at vi kunne kaste os i sofaen søndag aften og kigge ud på alt det vi havde nået. Glæder mig til vejret bliver godt igen så vi kan nyde haven max og få ordnet det sidste

Her lidt billeder. ELSKER vores have og bruger den jo meget da jeg også er dagplejer. Den er nok ikke noget særligt for andre men jeg synes bare jeg vil dele alligevel

Dejlig stor terasse med plads til sandkasse og legesager

Skal have givet møblerne olie men de har fået nye hynder:-) Nyt læhegn da det gamle var råddent og blæste ned i et stormvejr

Ny hængekøje med mormortag;-) og en ny solvogn da den ene af de gamle braste sammen!

Findes ikke meget der er bedre end at ligge og fede den under blodbøgen? Nej! Derfor røg sansegyngen også derned:-)
Bagved kan skimtes den nyanlagte trappe der gør det nemmere at komme op til "legepladsen.

Vores lille "tarverna" hvor vi får aftensolen. Såååå dejligt et sted med masser af læ.

Drivhuset er så småt ved at være klar med lidt agurker, tomater og chilifrugter.

Bålstedet som bliver brugt flittigt hver sommer

Oppe ved blommetræet og redskabsskuret bor vores 2 skønne kaniner. Der er også et par hindbærbuske, taybærbuske, jordbær og rabarber. Mums!
Mangler stadig at få gjort helt kål på ukrudtet men er nået langt.

"Legepladsen" til alle ungerne:-)
2 trampoliner, gynger, rebstige, lille og stort legehus, rutsjebane og vippe.

Det store legehus med klatrevæg

Nyt hegn til brombærerne

Masser af krydderurter er blevet plantet ud i krukkerne

Rigtig god weekend til jer alle!

Michelle

Rigtig dejlig have med ALT. Bliver da helt misundelig. Den virker jo kæææmpe.... Vi har kun et lille frimærke selv til gengæld er det meget nyt, så masser tid til at fede den på vores nye liggestole HVIS man altså havde tid til det. Man må jo være glad for det man har...og det er du så det er jo bare skønt. Elsker også at arbejde i haven, men manden deler ikke lige den interesse:-(.

Anmeld

1. juni 2012

Koen.

WOW hvor er den flot jeres have Kommer i ikke og ordner vores? den lever sit eget liv Ej, manden har da fået slået græs og ordnet et par bede så det kommer da lidt efter lidt

Anmeld

2. juni 2012

Nessie

Hvor ser der skønt ud, lækker have med plads til både leg og afslapning

Hvis I lige skulle få et par dage til overs igen, så står vores til fri rådighed

Kan desværre ikke selv knokle mere end et par timer om dagen, og manden kan jo ikke nå det hele selv, så lige nu ser den noget sølle ud, men med pæne skalderkåls- og mælkebøtte bede

Anmeld

2. juni 2012

Polkaprik

HelleBelle skriver:

ser super godt ud!!! vi har også knoklet i pinsen, det er SÅ dejligt bagefter

Tusind tak Ja det er nemlig RIGTIGT lækkertbagefter!

Anmeld

2. juni 2012

Polkaprik

Mette. skriver:

Sikke en skøn, skøn have og dejligt med så meget plads til dine dp børn.

Tusind tak Ja vi bruger maaaaange dejlige timer derude 

Anmeld

2. juni 2012

Polkaprik

Maja_4000 skriver:

Nej , hvor fedt ! Jeg er SÅ misundelig på alle jeres haver

Ja selvom jeg godt kan bande alt der ukrudt langt væk og have dårlig samvittighed over at jeg ikke får ordnet den nok, så kunne vi bare ikke undvære den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.