ruger tråd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Bonde-liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

ønskebørn74

La´chrissen skriver:

Stadig kun på næsesprayen. Skal ind og scannes torsdag for at se om jeg er klar til Puregon. Men det kommer jo selvfølgelig an på om mens vil komme. Venter på det men sidst kom det også lidt sent da jeg var på næsespray. Men håber da det er tegn på mens at mon mave bare er op pustet konstant. Ellers har pausen fra træning virkelig taget godt fat nu hihi.

for at den snart begynder, så du kan komme videre!!!

Anmeld

2. juni 2012

ønskebørn74

Bonde-liv skriver:

1000 tak søde!!!

Anmeld

2. juni 2012

La´chrissen

ønskebarn74 skriver:

for at den snart begynder, så du kan komme videre!!!

Tak søde

Anmeld

3. juni 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

hvordan har du det idag søde???

Hej søde..

Jamen det er stadig det samme, mærker ingenting! Hmm, håber sgu det betyder den er der!

Hvad med dig?

Anmeld

3. juni 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Hej søde..

Jamen det er stadig det samme, mærker ingenting! Hmm, håber sgu det betyder den er der!

Hvad med dig?

havde vildt ondt i understelet igår og en meget lille blødning.. idag er jeg bare lidt øm og har murren og en meget lille smule farve i crinonen idag.. sikkert rester fra blødningen igår.. og så føles underlivet tungt.. jeg har tisset 4 gange inat og kan ikke tælle gangene idag..

har til gengæld ikke særligt ømme snipper denne gang og det rumler ikke så meget dernede, er bare lidt øm og det trækker ligesom lidt..

men tror ikke på noget som helst.. ikke før BP..

Anmeld

3. juni 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

havde vildt ondt i understelet igår og en meget lille blødning.. idag er jeg bare lidt øm og har murren og en meget lille smule farve i crinonen idag.. sikkert rester fra blødningen igår.. og så føles underlivet tungt.. jeg har tisset 4 gange inat og kan ikke tælle gangene idag..

har til gengæld ikke særligt ømme snipper denne gang og det rumler ikke så meget dernede, er bare lidt øm og det trækker ligesom lidt..

men tror ikke på noget som helst.. ikke før BP..

Uhhh, det kan jo være gode tegn søde - Krydser for dig

Jeg havde kvalme her til aften på jobbet og en del opkastninger, men nu er jeg lige kommet hjem, og har lige opdaget min mens er kommet

Efter kun 22 dage siden den sidste mens... Forstår det ikke!

Anmeld

3. juni 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Uhhh, det kan jo være gode tegn søde - Krydser for dig

Jeg havde kvalme her til aften på jobbet og en del opkastninger, men nu er jeg lige kommet hjem, og har lige opdaget min mens er kommet

Efter kun 22 dage siden den sidste mens... Forstår det ikke!

ej øv sødeste!!!

det er jeg ked af at høre!!!

bløder du meget???

jeg tror heller ikke på den her... jeg hoster så meget at den da umuligt kan sætte sig fast..

Anmeld

4. juni 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

ej øv sødeste!!!

det er jeg ked af at høre!!!

bløder du meget???

jeg tror heller ikke på den her... jeg hoster så meget at den da umuligt kan sætte sig fast..

Tak søde..

Jeg bløder aldrig særlig meget første dag, men det er mens. mængde vil jeg sige :(((

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.