Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvem ruger æg ud over mig???
og hvad mærker i???
her er det kun de normale crinone bihvirkninger, er allerede ved at få kulder og har kun ruget siden i tirsdags..
min stakkels dejlige mand!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uhhh hvrornår er det så tid til blodprøve??
Kay skriver: uhhh hvrornår er det så tid til blodprøve??
først d. 13.6...
er bare mega utolmodig...
ønskebarn74 skriver: først d. 13.6... er bare mega utolmodig...
den 13... det er det lige om snart
Kay skriver: den 13... det er det lige om snart
synes der er SÅ lang tid til...
ønskebarn74 skriver: synes der er SÅ lang tid til...
ja... kan jeg godt forstå...
ønskebarn74 skriver: hvem ruger æg ud over mig??? og hvad mærker i??? her er det kun de normale crinone bihvirkninger, er allerede ved at få kulder og har kun ruget siden i tirsdags.. min stakkels dejlige mand!!!
Mig, mig, mig
Og mærker ingenting
Ej, det er en total mærkelig omgang det her! - Føler slet ikke jeg er blevet insemineret og tænker slet ikke over det! Det er så underligt.. For det er jo mit største ønske, måske det er fordi jeg inderst inde, tror der er bedre chancer for den er der, hvis jeg ikke tænker så meget over det?!
Men udover det, så det "eneste" jeg "mærker" er at jeg er spændt lige over hårgrænsen, og får nogle niv/stik bag og under navlen..
Meeeeen nu kan jeg jo teste på torsdag
Becks skriver: Mig, mig, mig Og mærker ingenting Ej, det er en total mærkelig omgang det her! - Føler slet ikke jeg er blevet insemineret og tænker slet ikke over det! Det er så underligt.. For det er jo mit største ønske, måske det er fordi jeg inderst inde, tror der er bedre chancer for den er der, hvis jeg ikke tænker så meget over det?! Men udover det, så det "eneste" jeg "mærker" er at jeg er spændt lige over hårgrænsen, og får nogle niv/stik bag og under navlen.. Meeeeen nu kan jeg jo teste på torsdag
uuuuhhhhh, det er jo lige om lidt...
jeg mærker heller ikke lige så meget som sidst.. og gør hvad der passer mig, på nær at løfte for meget.. jeg gider bare ikke sætte livet på standby mere..
så nu må vi se.. hold op hvor ville vi få termin tæt på hinanden.. .. det ville bare være SÅ hyggeligt..
ønskebarn74 skriver: uuuuhhhhh, det er jo lige om lidt... jeg mærker heller ikke lige så meget som sidst.. og gør hvad der passer mig, på nær at løfte for meget.. jeg gider bare ikke sætte livet på standby mere.. så nu må vi se.. hold op hvor ville vi få termin tæt på hinanden.. .. det ville bare være SÅ hyggeligt..
Nej man skal nemlig passe på man ikke fratager sig for meget..
Jeg arbejder jo som aftenvagt i hjemmeplejen, hvor jeg kører alen rundt, men har ingen tunge løft, og dem der er, der bruger jeg lift til..
Jahh Det ville være fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128