Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Du skulle nok have lavet indelingerne anderledes, så ex 25 ikke var to steder Anyways... . ingen betydning for min stemme eftersom jeg er 27 (½
Du skulle nok have lavet indelingerne anderledes, så ex 25 ikke var to steder Anyways... . ingen betydning for min stemme eftersom jeg er 27 (½
Månsson skriver: Ja det tænkte jeg ik lige over
Ja det tænkte jeg ik lige over
26 et par måneder endnu
Min mand siger ellers at 30'erne er de nye 20'ere
Den bølge hopper jeg med på, jeg er 32 GG
21 her
Månsson skriver: Ja vi prøver lige igen Har en teori om at der er mange unge her inde men er det en teori der holder stik
Ja vi prøver lige igen Har en teori om at der er mange unge her inde men er det en teori der holder stik
Jeg er 21
Når man tænker på hvad gennemsnittet for den førstegangsfødende kvinde i danmark er, er vi unge - især fordi mange er igang med nummer 2, 3, 4 og 5
-Sigrid- skriver: JNår man tænker på hvad gennemsnittet for den førstegangsfødende kvinde i danmark er, er vi unge - især fordi mange er igang med nummer 2, 3, 4 og 5
JNår man tænker på hvad gennemsnittet for den førstegangsfødende kvinde i danmark er, er vi unge - især fordi mange er igang med nummer 2, 3, 4 og 5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128