Hvor gammel er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

M.O.A.R.

Jeg er 22 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Månsson skriver:

Ja vi prøver lige igen Har en teori om at der er mange unge her inde men er det en teori der holder stik

Jeg er 23

Anmeld

2. juni 2012

MMOGM

Månsson skriver:

Ja vi prøver lige igen Har en teori om at der er mange unge her inde men er det en teori der holder stik

Jeg er 20  

Anmeld

2. juni 2012

L&V

HelleBelle skriver:

min alder mangler simpelthen så du må da kunne se det, jeg er sådan ca dobbelt så gammel som de fleste af jer 43år....... I må synes jeg er OLDGAMMEL, men det syns jeg nu ikke selv

Havde slet ikke set den manglede.. Næh det syntes jeg slet ikke har flere venner på din alder:-)

Anmeld

2. juni 2012

Frk.S

Jeg bliver 29 i dag.

Anmeld

2. juni 2012

bøllen

Er 36 sommer gammel 

Anmeld

2. juni 2012

bøllen

Frk.S skriver:

Jeg bliver 29 i dag.

Tillykke med fødselsdagen

Håber du får en dejlig dag

Anmeld

2. juni 2012

Nattøs

22år

Anmeld

2. juni 2012

-Sigrid-

Lykke86 skriver:

Ja det kan jeg nu altså heldigvis også selv
Jeg har lige fået job, startede i tirsdags, og om onsdagen kom en af kollegaerne og spurgte om han måtte spørge hvor gammel jeg var. Jeg svarede og skyndte mig at indskyde at jeg godt vidste, han sikkert troede jeg kun var 18-19 år. Han gloede bare undrende på mig og jeg måtte jo så fortælle om de tre andre der troede jeg var så ung.. Hehe..
Han blev helt flov, og skyndte sig at sige, at dét skulle jeg da bare være glad for

Hehe jeg tror nogen har byttet rundt på dig og mig, de fleste tror jeg er i starten af tyverne

Anmeld

2. juni 2012

Lusi

-Sigrid- skriver:

Hehe jeg tror nogen har byttet rundt på dig og mig, de fleste tror jeg er i starten af tyverne

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.