Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AMtrier skriver: Tak søde ! Men du ved jeg har svært ved at tro på det efter sidste gang. Og nu har jeg gjort mads bange fordi jeg blev ked af det :s åh ha da :/
Tak søde ! Men du ved jeg har svært ved at tro på det efter sidste gang. Og nu har jeg gjort mads bange fordi jeg blev ked af det :s åh ha da :/
Man ka ik selv gøre fra eller til! Og der er ik noget du ka gøre forkert!! Håber den er der for jer! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan ikke gøre noget forkert.
Det er ren biologi, som de siger på vores klinik, enten sætter det sig fast eller også gør det ikke. Man kan intet gøre, udover at vente utålmodigt på testdagen.
For at det lykkes for jer
AMtrier skriver: Jeg fik lagt et fint æg op sidste onsdag. Og igår 8 dage efter har jeg plet blødt ??? :s Alle de steder jeg læser står der at det er tegn på graviditet. Der er jo minimum 4 dage til mens (ikke) må komme.. Selvom det lyder som om det kan være implantationsblødning er jeg bare bange ! Kan det ikke være andet ? Har været ked af det hele natten. For er bange for at jeg har gjort noget forkert og jeg derfor har blødt de 2-3 dråber Tror egentlig bare jeg har brug for at blive beroligeget ærlig talt så tænker jeg nok for meget Tak fordi i læste, KH Anne-Mette
Jeg fik lagt et fint æg op sidste onsdag. Og igår 8 dage efter har jeg plet blødt ??? :s Alle de steder jeg læser står der at det er tegn på graviditet. Der er jo minimum 4 dage til mens (ikke) må komme.. Selvom det lyder som om det kan være implantationsblødning er jeg bare bange ! Kan det ikke være andet ? Har været ked af det hele natten. For er bange for at jeg har gjort noget forkert og jeg derfor har blødt de 2-3 dråber Tror egentlig bare jeg har brug for at blive beroligeget ærlig talt så tænker jeg nok for meget Tak fordi i læste, KH Anne-Mette
husk at skeden er meget følsom under progesteron brug.. du kan have skrabet dig lidt med aplikatoren uden at have mærket det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128