Er det mig den er gal med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

AMtrier

Jeg fik lagt et fint æg op sidste onsdag. Og igår 8 dage efter har jeg plet blødt ??? :s

Alle de steder jeg læser står der at det er tegn på graviditet. Der er jo minimum 4 dage til mens (ikke) må komme..
Selvom det lyder som om det kan være implantationsblødning er jeg bare bange !

Kan det ikke være andet ? Har været ked af det hele natten. For er bange for at jeg har gjort noget forkert og jeg derfor har blødt de 2-3 dråber

Tror egentlig bare jeg har brug for at blive beroligeget ærlig talt så tænker jeg nok for meget

Tak fordi i læste, KH Anne-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Humanincubator

Du kan desværre først vide, hvad det betyder, når du kan få lov at teste :/

Så det kan både være godt og skidt

Anmeld

1. juni 2012

Humanincubator

Og du har ikke gjort noget forkert!

Anmeld

1. juni 2012

Muffin_girl

AMtrier skriver:

Jeg fik lagt et fint æg op sidste onsdag. Og igår 8 dage efter har jeg plet blødt ??? :s

Alle de steder jeg læser står der at det er tegn på graviditet. Der er jo minimum 4 dage til mens (ikke) må komme..
Selvom det lyder som om det kan være implantationsblødning er jeg bare bange !

Kan det ikke være andet ? Har været ked af det hele natten. For er bange for at jeg har gjort noget forkert og jeg derfor har blødt de 2-3 dråber

Tror egentlig bare jeg har brug for at blive beroligeget ærlig talt så tænker jeg nok for meget

Tak fordi i læste, KH Anne-Mette

Kan ikke svare dig... 

Men du skal da lige have et kram 

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Selvføljelig har du ik gjort noget forkert!! Der er rigtig mange der får en lille plet blødning, når æget sætter sig fast! Så For at det også er det du har oplevet! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

tarkoflen

så meget for, at det er ægget der sætter sig fast! Tro på det, det skal nok gå godt

Kram

Anmeld

1. juni 2012

AMtrier

AalborgPigen skriver:

TTaTak

Kan ikke svare dig... 

Men du skal da lige have et kram 

Tak det har jeg brug for i hvert fald !

Anmeld

1. juni 2012

AMtrier

StineW79 skriver:

TTaTaksskskaSelvføljelig har du ik gjort noget forkert!! Der er rigtig mange der får en lille plet blødning, når æget sætter sig fast! Så For at det også er det du har oplevet! Vh stine

Tak skal du have ! Jeg håber virkelig heller ikke det er min skyld :/

Anmeld

1. juni 2012

AMtrier

tarkoflen skriver:

TTaTaa så meget for, at det er ægget der sætter sig fast! Tro på det, det skal nok gå godt

Kram

Tak søde ! Men du ved jeg har svært ved at tro på det efter sidste gang. Og nu har jeg gjort mads bange fordi jeg blev ked af det :s åh ha da :/

Anmeld

1. juni 2012

tarkoflen

AMtrier skriver:

Tak søde ! Men du ved jeg har svært ved at tro på det efter sidste gang. Og nu har jeg gjort mads bange fordi jeg blev ked af det :s åh ha da :/

Ja det ved jeg! Men du kan altså ikke have gjort noget for, at det ikke sætter sig fast! Hvis det ikke sætter sig fast kunne du hverken gøre fra eller til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.