Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Hvis kommunen modtager en anonym underretning på en for 3 gang, hvad sker der så?

Sagen er den, at de sidste 3 år har min nabo sendt en underretning på mine 3 børn, for at chikanere mig.

Vi har været i nabokrig i de 3 år og de gør alt for at ramme mig. ( de har gjort mange andre ting,men ikke haft held endnu)

Kommunen kom i går og kiggede hele huset igennem, og alt var i orden. Så vil hende fra kommunen indhente oplysninger fra skolen og tage en snak med børnene. Er det normalt det foregår sådan?

Jeg frygter ikke udtalelsen fra skolen,men det er ikke rart at skulle det her igennem.

Ej hvor ubehageligt for dig. Jeg kan ikke svare hvad der sker når der er blevet lavet anonymt underretning for 3.gang.

Men jeg ville melde dem til politiet for chikane og så tror jeg nok at jeg ville flytte. Jeg ville godt nok ikke bo samme sted som dem, for hvad må de finder på næste gang.

Sender dig en krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

det er helt normalt at de kontakter skole, indstutioner osv for at høre om børnene trives osv..

min mor var ude for en flask klage noget år tilbage hvor de snakkede med min lillebrors børnehave som ikke ku sætte en finger på hverken mor eller bror.. han havde det fint hvor han var  så sagen blev lukket igen

Tænk at et voksent menneske ikke kan tænke det er dig hun har et problem med, i stedet for at drage dine børn ind i det

Anmeld

1. juni 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Folk er sgu syge hvis de laver falske anklager! Det er jo helt ude i hampen...

Kunne ikke sige det bedre selv, sikke et liv folk har ved at gøre sådanne ting! 

Anmeld

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Folk er sgu syge hvis de laver falske anklager! Det er jo helt ude i hampen...

Enig!!!

Hvad fanden er det for noget at gøre

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Tænk at et voksent menneske ikke kan tænke det er dig hun har et problem med, i stedet for at drage dine børn ind i det

lige precis..

Anmeld

11. april 2013

khesjan

Håber sagen er lukket, faldt lige over denne relative nye lovgivning, måske du kan bruge den

http://www.justitsministeriet.dk/nyt-og-presse/pressemeddelelser/2012/enstemmigt-folketing-vedtager-ny-lov-om-stalking

Anmeld

11. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvis kommunen modtager en anonym underretning på en for 3 gang, hvad sker der så?

Sagen er den, at de sidste 3 år har min nabo sendt en underretning på mine 3 børn, for at chikanere mig.

Vi har været i nabokrig i de 3 år og de gør alt for at ramme mig. ( de har gjort mange andre ting,men ikke haft held endnu)

Kommunen kom i går og kiggede hele huset igennem, og alt var i orden. Så vil hende fra kommunen indhente oplysninger fra skolen og tage en snak med børnene. Er det normalt det foregår sådan?

Jeg frygter ikke udtalelsen fra skolen,men det er ikke rart at skulle det her igennem.

Ja det er normalt. Kommunen skal reagere på underrretningen. Og i lovgivningen står der at der SKAL afholdes en børnesamtale hvis muligt (hvis barnet har et sprog) 

så tror bare det er standard procedure. 

Sikke en træls nabo. Tarveligt overfor dig og din familie og overfor sagsbehandlere som har alt for mange sager at jonglere rundt med og skal spilde tid på det her

Anmeld

11. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
MorDk skriver:

Jeg synes du skulle melde dem for chikane!!

Skulle lige til at skrive det samme! 

Anmeld

11. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Har I dyr? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.