Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.858 visninger
18 svar
10 synes godt om
1. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvis kommunen modtager en anonym underretning på en for 3 gang, hvad sker der så?

Sagen er den, at de sidste 3 år har min nabo sendt en underretning på mine 3 børn, for at chikanere mig.

Vi har været i nabokrig i de 3 år og de gør alt for at ramme mig. ( de har gjort mange andre ting,men ikke haft held endnu)

Kommunen kom i går og kiggede hele huset igennem, og alt var i orden. Så vil hende fra kommunen indhente oplysninger fra skolen og tage en snak med børnene. Er det normalt det foregår sådan?

Jeg frygter ikke udtalelsen fra skolen,men det er ikke rart at skulle det her igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hvis kommunen modtager en anonym underretning på en for 3 gang, hvad sker der så?

Sagen er den, at de sidste 3 år har min nabo sendt en underretning på mine 3 børn, for at chikanere mig.

Vi har været i nabokrig i de 3 år og de gør alt for at ramme mig. ( de har gjort mange andre ting,men ikke haft held endnu)

Kommunen kom i går og kiggede hele huset igennem, og alt var i orden. Så vil hende fra kommunen indhente oplysninger fra skolen og tage en snak med børnene. Er det normalt det foregår sådan?

Jeg frygter ikke udtalelsen fra skolen,men det er ikke rart at skulle det her igennem.

det er helt normalt at de kontakter skole, indstutioner osv for at høre om børnene trives osv..

min mor var ude for en flask klage noget år tilbage hvor de snakkede med min lillebrors børnehave som ikke ku sætte en finger på hverken mor eller bror.. han havde det fint hvor han var  så sagen blev lukket igen

Anmeld

1. juni 2012

MorDk

Folk er sgu syge hvis de laver falske anklager! Det er jo helt ude i hampen...

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det er helt normalt at de kontakter skole, indstutioner osv for at høre om børnene trives osv..

min mor var ude for en flask klage noget år tilbage hvor de snakkede med min lillebrors børnehave som ikke ku sætte en finger på hverken mor eller bror.. han havde det fint hvor han var  så sagen blev lukket igen

Ok tak skal du have. Jeg forventer også det vil gå sådan for mig. Men det er ret trættende.

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Folk er sgu syge hvis de laver falske anklager! Det er jo helt ude i hampen...

Ja det mener jeg også. Jeg sagde også til hende fra kommunen, at jeg syntes det er synd at al den tid hun bruger på mig, bruger hun ikke på et barn/børn der reelt har brug for hende.

Men min nabo har gjort så mange ting nu, så jeg bliver ikke rigtig overrasket mere. De er bestemt ikke normale. Du ville korse dig hvis du vidste hvor mange syge ting de har fundet på.

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Ok tak skal du have. Jeg forventer også det vil gå sådan for mig. Men det er ret trættende.

ingen tvivl om det..

det tog også på min mor trods min bror han trives den gang..

held og lykke med det hele

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

ingen tvivl om det..

det tog også på min mor trods min bror han trives den gang..

held og lykke med det hele

Tak for det. Jeg håber det er hurtigt overstået. For det hænger lidt som en sky over hovedet på mig, selvom jeg godt ved alt er ok herhjemme.

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Tak for det. Jeg håber det er hurtigt overstået. For det hænger lidt som en sky over hovedet på mig, selvom jeg godt ved alt er ok herhjemme.

kan jeg godt forstå, os derfor du fik  

Anmeld

1. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

Ja det mener jeg også. Jeg sagde også til hende fra kommunen, at jeg syntes det er synd at al den tid hun bruger på mig, bruger hun ikke på et barn/børn der reelt har brug for hende.

Men min nabo har gjort så mange ting nu, så jeg bliver ikke rigtig overrasket mere. De er bestemt ikke normale. Du ville korse dig hvis du vidste hvor mange syge ting de har fundet på.

Jeg synes du skulle melde dem for chikane!!

Anmeld

1. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg synes du skulle melde dem for chikane!!

Gjorde jeg for 1½ år siden,men politiet sagde at det kunne de umiddelbart ikke gøre noget ved. Jeg fik besked på at holde lav profil og passe mig selv. Og det har jeg gjort. Men de stopper bare ikke. Så jeg tror jeg vil gå til politiet igen. De må vel kunne gøre noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.