hader mit job....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har bare aldrig gået uden job før, og dumt nok nager mon samvittighed mig. Føler jeg nasser på a-kassen hvis jeg gør det. Og føler jeg burde være taknemmelig for at have et job i disse tider også selvom min chef snyder mig.

Jeg har aldrig ro. Hun ringer når jeg har fri, morgen og aften og weekend, for at jeg ska tage ex med kort varsel. Jeg har fridag i morgen og frygter allerede at den bliver inddraget. Jeg hader det virkeligt og jeg har så svært ved at sige nej, for så lyder det som om at det er min skyld at firmaet ik ka hænge sammen.

Vil undersøge mine muligheder i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

sarahb

Anonym skriver:

Jeg har bare aldrig gået uden job før, og dumt nok nager mon samvittighed mig. Føler jeg nasser på a-kassen hvis jeg gør det. Og føler jeg burde være taknemmelig for at have et job i disse tider også selvom min chef snyder mig.

Jeg har aldrig ro. Hun ringer når jeg har fri, morgen og aften og weekend, for at jeg ska tage ex med kort varsel. Jeg har fridag i morgen og frygter allerede at den bliver inddraget. Jeg hader det virkeligt og jeg har så svært ved at sige nej, for så lyder det som om at det er min skyld at firmaet ik ka hænge sammen.

Jeg ville begynde at sige fre hvis jeg var dig. Du skylder dem ikke noget! Og så må man se hvad de vil efter det.

Anmeld

3. juni 2012

BabyMus

Anonym skriver:

Ja det kan man måske sige, men du går jo selv og betaler til det, så skal du jo også have glæde af det, om du så er blevet sagt op eller selv gør det. Så er det jo din ret til dagpenge når du uden job står. (:

Hvis hun ringer i morgen når du har fri, så lad være med at tage din telefon! Eller sluk den helt!

Held og lykke med det. (:

Anmeld

3. juni 2012

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Ja det kan man måske sige, men du går jo selv og betaler til det, så skal du jo også have glæde af det, om du så er blevet sagt op eller selv gør det. Så er det jo din ret til dagpenge når du uden job står. (:

Hvis hun ringer i morgen når du har fri, så lad være med at tage din telefon! Eller sluk den helt!

Held og lykke med det. (:

ja for at det ik skal være løgn, så har hun netop ringet ...... Først tog jeg ik mobilen , men så skrev hun en sms om ex vagt i morn.

Jeg skrev at jeg ik kunne, da jeg har andre planner, men det er skide belastende, at jeg bare ved at jeg ska have en lam undskyldning klar hver evig fucking dag. Jeg får jo ik noget økonomisk ud af at tage ex med kort varsel. plus at det bare ik fungere i familielivet med pludselige ændringer i de planer vi evt allerede har lagt. Her tænker jeg på børnene. Jeg må hele tiden ændre de aftaler jeg laver med dem mht afhentning tidspunktet mv.

Sikke en omgang æv!!!!! Bare jeg dog kunne få held med en af mine ansøgninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.