hader mit job....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg føler mig udnyttet både økonomisk, psykisk og fysisk og det stresset mig efterhånden så meget at det påvirker mig og resten af familien i fritiden........ Æv det er surt,

jeg kan ik undvære min løn, har brug for pengene. Og har søgt masser af jobs uden held.

Hvad delen gør jeg. Kan jeg "bare" sige op og gå på dagpenge for første gang i mit liv? Eller hvordan kommer jeg videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka du evt melde dig til et vikar berue?? Vh stine

Anmeld

31. maj 2012

KM78

Jamen det er vel at vælge imellem dit mentale helbred samt en glad familie, hvor I måske er nødt til at spænde livremmen ind for en tid. Eller!!! Gå fysisk og psykisk ned med stress, få helbredsproblemer og blive bombet langt nede i arbejdsløshedskøen og skal kæmpe alt op fra grunden mens familien sejler rundt helt påvirket af det stress.

Gid økonomien ikke var en vigtig faktor...

Anmeld

1. juni 2012

BabyMus

Anonym skriver:

jeg føler mig udnyttet både økonomisk, psykisk og fysisk og det stresset mig efterhånden så meget at det påvirker mig og resten af familien i fritiden........ Æv det er surt,

jeg kan ik undvære min løn, har brug for pengene. Og har søgt masser af jobs uden held.

Hvad delen gør jeg. Kan jeg "bare" sige op og gå på dagpenge for første gang i mit liv? Eller hvordan kommer jeg videre?

Ja, jeg valgte så at sige op (og tage på højskole). Jeg kunne ikke klare det job mere, var led og ked af det, og har forandret mig så meget mens jeg har arbejdet der, så meget pårvirkede det mig.

Så jeg sagde stop, og valgte hellere at være på dagpenge, frem for at vågne hver morgen og tænke crap, nu skal jeg derud igen.

Måske ikke det mest smarte i disse tider, men altså ja, jeg kunne bare ikke mere. Så jeg valgte at passe på mig selv, fremfor at blive og have en løn. Det blev mit valg, og er glad for jeg har gjort det.

Anmeld

1. juni 2012

Pige2009

Den er svær, men jeg valgte mit helbred i sin tid og sagde mit gamle job op. Husk at du får 4 ugers karantæne, når du selv siger op.

Anmeld

1. juni 2012

BabyMus

Baagøe skriver:

Den er svær, men jeg valgte mit helbred i sin tid og sagde mit gamle job op. Husk at du får 4 ugers karantæne, når du selv siger op.

Kommer vist an på hvilken fagforening man er i. Jeg fik "kun" tre uger nu her, i HK.

Anmeld

1. juni 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Tænk på dig selv og din familie.

Sig op, gå på dagpenge og søg alle de jobs du kan finde.

Det holder ikke at du kører dig selv så hårdt, når det både går ud over dit helbred og familielivet.

Anmeld

1. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg ville først og fremmest tage på fagforeningen.

Få regnet på om du har ret til dagpenge, og snakke om dine muligheder.

- Inden du roder dig ud i noget.

Anmeld

3. juni 2012

Pige2009

BabyMus skriver:

Kommer vist an på hvilken fagforening man er i. Jeg fik "kun" tre uger nu her, i HK.

Jeg skrev forkert Som du skriver er det 3 uger uagtet, hvor man står

Anmeld

3. juni 2012

RiUL

Tænk på dig selv!

Jeg hadede også mit tidligere job, og valgte det derfor fra - og kom på dagpenge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.