NYT Esbjerg møde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Koen.

Krisuer skriver:

Ahhh pis jeg havde helt glemt at melde tilbage  Det må du altså meget undskylde

Jeg skal til møde med min søns talepædagog kl. 9 så tror desværre jeg må melde fra denne gang

ih du skal skam ikke undskylde Det var mere rent praktisk at det var rart at vide hvor mange der kom så jeg viste hvor mange boller,rundstykker etc jeg lige skulle diske op med

Men du er velkommen en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Krisuer

tanja. skriver:

ih du skal skam ikke undskylde Det var mere rent praktisk at det var rart at vide hvor mange der kom så jeg viste hvor mange boller,rundstykker etc jeg lige skulle diske op med

Men du er velkommen en anden gang

sig endelig til næsten gang i holder noget, jeg er helt frisk

Anmeld

13. juni 2012

MariaJ

Jeg er jo desværre ikke i Danmark lige for øjeblikket, men hvis nogen har lyst til at gentage successen mellem ca 20. juli-15. august kunne det være superhyggeligt at mødes med nogle af jer. Jeg er på besøg hos mine forældre i nærheden af Bramming i den periode, så kan snildt komme en tur til Esbjerg.

Anmeld

13. juni 2012

merichs

tanja. skriver:

Tog du Chanel med? Tror nemlig lærke kommer i dp, kom i tanke om at de pt kun er to børn derude så de er lidt afhængige af hinanden

Ja jeg tager hende med... Men hun skal nu nok kunne underholde sig selv  Sig mig, har jeg din nye adresse??

Anmeld

13. juni 2012

Koen.

merichs skriver:

Ja jeg tager hende med... Men hun skal nu nok kunne underholde sig selv  Sig mig, har jeg din nye adresse??

Og ellers er der 700kg legetøj hun kan splitte ad

Anmeld

13. juni 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Jeg er jo desværre ikke i Danmark lige for øjeblikket, men hvis nogen har lyst til at gentage successen mellem ca 20. juli-15. august kunne det være superhyggeligt at mødes med nogle af jer. Jeg er på besøg hos mine forældre i nærheden af Bramming i den periode, så kan snildt komme en tur til Esbjerg.

Uanset om de andre kan eller vil så er jeg i hvertfald klar, vil super gerne møde dig

Anmeld

13. juni 2012

Koen.

merichs skriver:

Hov og det er bare samme gade bare nr 111,st i stedet

Anmeld

13. juni 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Uanset om de andre kan eller vil så er jeg i hvertfald klar, vil super gerne møde dig

I lige måde . Vi må aftale nærmere, når vi kommer lidt tættere på. Nu har du i hvert fald datoerne for hvornår vi er i byen.

Anmeld

14. juni 2012

merichs

tanja. skriver:

Hov og det er bare samme gade bare nr 111,st i stedet

Fino bambino. Vi ses da bare i morgen så  Måske kommer vi først kvart over, kommer lidt an på om vi tager bilen eller bussen 

Anmeld

14. juni 2012

Koen.

merichs skriver:

Fino bambino. Vi ses da bare i morgen så  Måske kommer vi først kvart over, kommer lidt an på om vi tager bilen eller bussen 

Helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.