Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv, at Esbjerg skal ligge så langt væk!
rikkeregnbue skriver: Øv, at Esbjerg skal ligge så langt væk!
tanja. skriver: det er helt sikkert turen værd
det er helt sikkert turen værd
Det er jeg slet ikke i tvivl om Men om det mangel på mad værd, det er jeg ikke så sikker på
rikkeregnbue skriver: Det er jeg slet ikke i tvivl om Men om det mangel på mad værd, det er jeg ikke så sikker på
Kofoed. skriver: Nu vil jeg snart med, men tror ikke jeg kan gå nok lige foreløbigt. (opereres den 11 juni). Men ligger i det midt/slut juli, så vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at få det til at passe ind. Ellers må det blive næste gang.
Nu vil jeg snart med, men tror ikke jeg kan gå nok lige foreløbigt. (opereres den 11 juni). Men ligger i det midt/slut juli, så vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at få det til at passe ind. Ellers må det blive næste gang.
tanja. skriver: du er i hvert fald velkommen og held og lykke med operationen
du er i hvert fald velkommen og held og lykke med operationen
Skal til møde på jobcenteret d. 11/6, hvad fremtiden byder derefter, skal være usagt. Men ellers er jeg nok klar når i er.
Janni. skriver: Skal til møde på jobcenteret d. 11/6, hvad fremtiden byder derefter, skal være usagt. Men ellers er jeg nok klar når i er.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128