Hjælp mig hurtigt med et dumt spørgsmål :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Frøken J.

Janni. skriver:

Fandt dette link, mon ikke det kan hjælpe lidt:

http://da.wikipedia.org/wiki/Salmonella

Det er citeret fra siden, noget af det øverste. 

Tak! Så må jeg bare gå ud fra de bliver varmere end det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Frøken J.

chael skriver:

Ja, det vil jeg da bestemt mene. Koncentrationen af æg bliver jo lille når det blandes i en dej. Og derfor bliver det tilberedt korrekt

Og det lyder da lækkert, det vil jeg da også prøve

*C

http://www.babykogebogen.dk/broccolipandekager/ det er denne jeg vil prøve nu her  

Anmeld

31. maj 2012

Solstrålebørn

Frøken J. skriver:

Godt at høre søde! (Og har regnet dig ud )

Anmeld

31. maj 2012

Alexander&Lærke

Det skal du ikke være bange for, vi andre spiser dem jo også fra panden... Nå men vil bare tak for for link den ser spænden ud den side har du prøver andre ting derfra og nohget du kan anbefale...??

Anmeld

31. maj 2012

anynom

Frøken J. skriver:

http://www.babykogebogen.dk/broccolipandekager/ det er denne jeg vil prøve nu her  

Muuuuuuuuuuuuuuums! Tak

Anmeld

31. maj 2012

Frøken J.

JulieWH skriver:

Muuuuuuuuuuuuuuums! Tak

Har lige lavet dem og smagt dem - De smager faktisk super godt, og jeg kan ellers ikke lide broccoli. Plus de er lidt sjove, de bliver jo helt grønne. Sikkert også en fiks måde at få lokket lidt grønt i kræsne børn

Anmeld

31. maj 2012

Frøken J.

Mette&Alexander skriver:

Det skal du ikke være bange for, vi andre spiser dem jo også fra panden... Nå men vil bare tak for for link den ser spænden ud den side har du prøver andre ting derfra og nohget du kan anbefale...??

Det har du self. ret i! Tænkte bare små børn nok var mere skrøbelige

Nej, ikke rigtig. Altså fordi mange af deres opskrifter er noget jeg nok selv kunne have fundet på alligevel. Har prøvet at koge pære sammen med øllebrøden som idé fra deres side, det er den lille vild med. Og har så lige lavet de pandekager nu, og de bliver rigtig gode! Jeg lavede dem små og tykke, sådan brunch-pandekage agtige

Anmeld

31. maj 2012

Alexander&Lærke

Frøken J. skriver:

Det har du self. ret i! Tænkte bare små børn nok var mere skrøbelige

Nej, ikke rigtig. Altså fordi mange af deres opskrifter er noget jeg nok selv kunne have fundet på alligevel. Har prøvet at koge pære sammen med øllebrøden som idé fra deres side, det er den lille vild med. Og har så lige lavet de pandekager nu, og de bliver rigtig gode! Jeg lavede dem små og tykke, sådan brunch-pandekage agtige

super de må da prøves en dag.... Har serveret alm pandekager i dag, det var pige barnet ikke så vild med men måske var hun også lidt for mæt efter en potion grød og en halv banan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.