Erfaring med RFSU-test søges (fra superbrugsen/kvickly osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tvivlen er væk. Jeg r gravid. :-) havde pletter i 3 dage så troede virkelig min mens var på vej men det har nok bare været lidt gammelt blod fra da jeg skulle have mens. :-)

ih tillykke. jeg kan så sige at jeg også har testet med en rfsu fra brugsen og den er ganske positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

MåMaMangta

ih tillykke. jeg kan så sige at jeg også har testet med en rfsu fra brugsen og den er ganske positiv

Mange tak. Nej hvor dejligt. Stort tillykke. Så har vi jo termin tæt på hinanden. :-)

Anmeld

5. juni 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja.. Men stregerne er stadig kommet over tid. Men synes alligevel de er ret positive af hvis de skulle være falsk positive. :/

Spørgsmålet var mere på erfaring af rfsu'en. Synes nemlig den er svag og vil derfor gerne høre om der er nogen der har erfaringer med falsk positiv på dem..Men streg nummer 2, som nærmest ikke kan ses på de billeder kom indenfor tid, så den burde jo være god nok. Men med mine erfaringer tager man bare ikke chancen.

stoler ikke en hatfis på valmed.. dette er mine.. og det var en biokemisk graviditet me MEGET lavt HCG...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Mange tak. Nej hvor dejligt. Stort tillykke. Så har vi jo termin tæt på hinanden. :-)

ja det må vi have og tak

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

stoler ikke en hatfis på valmed.. dette er mine.. og det var en biokemisk graviditet me MEGET lavt HCG...

Valmed har jeg været okay glade for. Men denne gang har jeg godt nok været irriteret og i tvivl..
Men en clearblue gav svar og jeg er gravid.

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

ja det må vi have og tak

Anmeld

5. juni 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Valmed har jeg været okay glade for. Men denne gang har jeg godt nok været irriteret og i tvivl..
Men en clearblue gav svar og jeg er gravid.

TILLYKKE MED DET!!!!

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

TILLYKKE MED DET!!!!

Tusind tak søde.

Anmeld

5. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tvivlen er væk. Jeg r gravid. :-) havde pletter i 3 dage så troede virkelig min mens var på vej men det har nok bare været lidt gammelt blod fra da jeg skulle have mens. :-)

stort tillykke.,.

Anmeld

5. juni 2012

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Mange tak. Kan fortælle at jeg er gravid. :-)

STORT tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.