Erfaring med RFSU-test søges (fra superbrugsen/kvickly osv.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.511 visninger
28 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Har testet på valmed 3 dage og kender til deres skyggestreger. De kommer efter 3,5 minut så ved detfor ikke om det er en ree streg eller en skyggestreg..

Har så prøvet sådan en RFSU test imorges og der kom 2 streger indenfor de 5 min. - Den skal aflæses inden 30 min.

Er bare så meget i tvivl. Stregen kan ses i strakt arm.

Har købt en clearblue til imorgen, men vil bare lige høre om i har erfaringer med dem, hvis ja, hvilke?

På forhånd tak.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

mortilfreja

Anonym skriver:

Hej piger..

Har testet på valmed 3 dage og kender til deres skyggestreger. De kommer efter 3,5 minut så ved detfor ikke om det er en ree streg eller en skyggestreg..

Har så prøvet sådan en RFSU test imorges og der kom 2 streger indenfor de 5 min. - Den skal aflæses inden 30 min.

Har købt en clearblue til imorgen, men vil bare lige høre om i har erfaringer med dem, hvis ja, hvilke?

På forhånd tak.

Knus

Kan du ikke prøve at lægge et billede ind af de test du har taget

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Kan du ikke prøve at lægge et billede ind af de test du har taget

Jo. har lige taget billede af dem så de 3 valmed er jo tørre..

Jeg sætter to billeder ind for på det ene kan man ikke se stregen på rfsu'en fordi det er for mørkt (den ses i virkeligheden)og på det andet kan man ikke se dem på valmed pga blitz.

Er bare ikke sikker på valmedene fordi de kom 3,5 min efter..

Og rfsu'en er MEGET SVAG!!!:. Dog ahr jeg før testet på de der teste der måler tidligt og kan kun lave meget svag på dem hvor mine valmed førhen har været meget positiv iforhold til test der tester ved 20ml/
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jo. har lige taget billede af dem så de 3 valmed er jo tørre..

Jeg sætter to billeder ind for på det ene kan man ikke se stregen på rfsu'en fordi det er for mørkt (den ses i virkeligheden)og på det andet kan man ikke se dem på valmed pga blitz.

Er bare ikke sikker på valmedene fordi de kom 3,5 min efter..

Og rfsu'en er MEGET SVAG!!!:. Dog ahr jeg før testet på de der teste der måler tidligt og kan kun lave meget svag på dem hvor mine valmed førhen har været meget positiv iforhold til test der tester ved 20ml/

De to midterste ser ret positive ud

Anmeld

31. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Hej piger..

På forhånd tak.

Knus

Clearblue er fantastiske...  Jeg testede positiv med denne før testdag... 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

De to midterste ser ret positive ud

Ja.. Men stregerne er stadig kommet over tid. Men synes alligevel de er ret positive af hvis de skulle være falsk positive. :/

Spørgsmålet var mere på erfaring af rfsu'en. Synes nemlig den er svag og vil derfor gerne høre om der er nogen der har erfaringer med falsk positiv på dem..Men streg nummer 2, som nærmest ikke kan ses på de billeder kom indenfor tid, så den burde jo være god nok. Men med mine erfaringer tager man bare ikke chancen.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Clearblue er fantastiske...  Jeg testede positiv med denne før testdag... 

Mange tak..

Kan se jeg har fået skrevet forkert..

For det er erfaringer med rfsu'en jeg søger.. EJ UPS!!:

Anmeld

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja.. Men stregerne er stadig kommet over tid. Men synes alligevel de er ret positive af hvis de skulle være falsk positive. :/

Spørgsmålet var mere på erfaring af rfsu'en. Synes nemlig den er svag og vil derfor gerne høre om der er nogen der har erfaringer med falsk positiv på dem..Men streg nummer 2, som nærmest ikke kan ses på de billeder kom indenfor tid, så den burde jo være god nok. Men med mine erfaringer tager man bare ikke chancen.

aahh...sorry. Skulle da bare have læst ordentligt. Ingen erfaring her

Anmeld

31. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Mange tak..

Kan se jeg har fået skrevet forkert..

For det er erfaringer med rfsu'en jeg søger.. EJ UPS!!:

Nååh, det går nok, men den kender jeg ikke noget til... 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger..

På forhånd tak.

Knus

Det er selvfølgelig rfsu'en jeg vil høre erfaringer om, ikke clearbluen. hihi.

Jeg skulle forresten have haft mens i mandags. Derfor jeg synes det er lige svage nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.