Fik min fjernet i juni sidste år og ja du må gerne løfte. Du er nogenlunde klar dagen efter, dog øm i maven og måske milde galdeagtige anfald men intet i forhold til et anfald. Ja du er dårlig efter operationen den første og anden dag. Særligt den første. Du kan forvente opkast pga morfinen og så kan du forvente at være meget træt. Men allerede dagen efter går det bedre. Og du kan løfte som du vil. Men altså vil nok råde til at I de to første dage efter, har nogle til at hjælpe med den lille f.eks. Bedsteforældre. Her blev maja passet i tre dage imens jeg kom på højkant. Du får morfinpiller med hjem, kvalmestillende, ipren og alm. Pinex. Ihvet fald hvis du skal opereres på viborg privat hospital. De er super dygtige. Jeg blev opereret der. En lille sjov historie. På opvågningen var jeg overbevist om at de spillede klassisk musik, men jeg kunne ikke forstå musikken forsvandt når folk talte til mig..hehe så prøvede man så lige at halucinerer

kæresten måtte fortælle mig dagen efter, hvor jeg begejstret fortalte hvor en genial ide musik på opvågningen var, at der altså ikke havde været musik der..

nåja efter operationen har du det som om du har været pisse fuld, sådan en ordentlig omgang tømmermænd, men allerede om aftenen vil du havde det meget meget bedre. Så du skal som minimum have din datter passet af andre den dag og nok også dagen efter. Mn løf kan du sagtens.

forresten er det, det bedste jeg har gjort ( udover at få børn) at få fjernet galdeblæren. Den havde generet meget vildsom i ti år. De kunne se, at jeg havde haft gentagende voldsomme betændelsesanfald og den fungerede ikke mere og var begyndt at vokse sammen med de andre organer. Derudover fjernede de også massere af galdesten, snask og en sten på str. Med et dueæg. Idag kan jeg spise alt og har ikke haft anfald siden den blev fjernet. En helt fantastisk ro i maven som jeg ikke kan huske jeg nogensiden har haft før. Så glæd dig til den er fjernet og du skal nok hurtigt komme ovenpå igen.

Nåja skal vi snart mødes på cafe igen til lidt babysnak ?
Anmeld