Farsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

merichs

Hej piger!

Hvad skal jeres børns fædre have i farsdags gave?

Jeg er helt på bar bund, synes Christian fortjener noget helt unik fordi han bare er så god og ALTID er der for os, men hvad?

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Her har kæresten allerede fået sin gave. Han er startet på en ny uddannelse og havde brug for en ny bærbar computer, så det fik han 

Hvad min egen far skal have ved jeg ikke endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Mor til Ella

Meilby skriver:

Hej piger!

Jeg er helt på bar bund, synes Christian fortjener noget helt unik fordi han bare er så god og ALTID er der for os, men hvad?

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Ella giver sin far et frugt træ, som så symbolisere hvad år hun blev født, så vokser de sammen

Anmeld

31. maj 2012

MomInTheMaking

Meilby skriver:

Hej piger!

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Min kæreste er eks computer nørd, det er ikke meget spilleri han gør nu hvor han et blevet far så han får et gavekort til en spil butik, har kunne fornemme på ham at det nye diablo, trækker lidt i ham.. Så det er det gavekortet Er til. Det bliver så pakket ind i en trææske som vores datter har finger malet på.. Og på toppen har jeg lavet en hibs afstøvning af hendes hånd. min egen far får en æske magen til, bare uden indhold

Anmeld

31. maj 2012

Solstrålebørn

Han får ingenting... Vi går ikke op i mor og fars dag... 

Anmeld

31. maj 2012

MyLove E

Min mand har aldrig brugt den slags der hjemme. Men det har jeg og vil blive ved med det.. Så vi tager det stille og roligt i år og mest for sjov. Så jeg har købt en legetøjs lastbil som min mand har snakket om længe at vores søn skal ha. Så jeg har købt den og vil så sige at Elias syntes han skulle ha den så de kunne lege sammen:-)

Anmeld

31. maj 2012

Silas&Mille

Her er kæresten meget glad for Whisky, så ungerne har idag været med ude og købe sådan en til ham

Jeg finder altid en eller anden flaske han har snakket om, så får han sådan en til farsdag, hans fødselsdag og til jul

Anmeld

1. juni 2012

Hvem?

Min mand ønsker sig aldrig noget, og når han så endelig gør, så er det noget der bare ikke er til at bestille og betale sig fra....

MEN jeg fandt det!

Det længe eftersøgte sæde til hans havetraktor (en havetraktor af mærket John Deere, der er total renoveret), og hvor sædet selvfølgelig er gul - jeg fandt det i USA og bestilte det hjem i Mandags

Så tror nok li der er én, der får  + i bogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.