Farsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Meilby

Hej piger!

Hvad skal jeres børns fædre have i farsdags gave?

Jeg er helt på bar bund, synes Christian fortjener noget helt unik fordi han bare er så god og ALTID er der for os, men hvad?

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Levi&LilysMor

Meilby skriver:

Hej piger!

Jeg er helt på bar bund, synes Christian fortjener noget helt unik fordi han bare er så god og ALTID er der for os, men hvad?

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Jeg har købt et foto på lærred... det er en som hedder foto-på-lærred der laver dem. Der valgte jeg så 5 billeder af min kæreste, vores søn og jeg og det er bare blevet godt, har modtaget det og glæder mig til at det kommer op

Anmeld

31. maj 2012

mpr

Meilby skriver:

Hej piger!

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Hvornår er det fars dag? ^^

Anmeld

31. maj 2012

bobbles

Meilby skriver:

Hej piger!

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

har faktisk lige bestilt gaven over nettet idag.  jeg har købt en kød hammer

det er faktisk en lidt sjov gave for vi har fået mørbrad gryde rigtig mange gange og han bruger altid alle sine kræfter med en kokke kniv og hamrer på kødet så det bliver gladt  så nu er der bestilt sådan en den bliver han helt sikkert glad for

Anmeld

31. maj 2012

wamse

Mig bekendt får de ikke en flyvende fis, ihvertfald ikke noget, som jeg sørger for

Men min far får en buket ved hans gravsten

Anmeld

31. maj 2012

L&V

Meilby skriver:

Hej piger!

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Vi har aftalt at vi ska til Århus og hygge på min regning Så det bliver en hyggedag med hans Kone og skønne datter Min far ska hvis ha en bunke special øl eller en go amarone

Anmeld

31. maj 2012

tarkoflen

Min far får et gavekort til en lækker brunch sammen med min mor, bror, hans kæreste, mig og min kæreste

Så hygge for hele familien, skønt...

Anmeld

31. maj 2012

Den lykkelige

Meilby skriver:

Hej piger!

Nogle gode forslag?

Knus Pernille

Min får en flagstang og dannebrog.. Han har siden vi flyttede ind for snart 3 år siden ønsket sig det.. så selvom det var langt ud over budget så skulle det være nu

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

Min mand får ikke en skid!! (vores datter er ikke født endnu)

Men han får istedet en fødselsdagsgave!

Anmeld

31. maj 2012

Maja_4000

Jeg aner ikke hvad min kæreste skal have .. Tror måske "bare" vi går ud og spiser alle 3

Min far har fået en kano :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.