Hvordan får jeg min søn ud og hjem (cykel)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Pikku Myy

SukkerDronning skriver:

Hvad med sådan en her, er han for stor til den?

http://www.cykelpartner.dk/barnesaede-bulldog-oversize-27-45mm_49-10.html

Jeg er opvokset i KBH og min mor cyklede rundt med mig i sådan en (hver dag), er ret sikker på, at jeg var omkring de 4 +

Det var også en mulighed. Jeg prøver lige at finde ud af om der er nogle vægtbegrænsninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Plysbjørnen

Pikku Myy skriver:

Ja, det var godt en del billigere, men jeg er egentlig ikke interesseret i en cykeltrailer. Mest fordi den er stor og uhandy, og slet ikke som noget der vel passe til os...

Okay... Ville også bare lige vise dig den... Min mand har gjort sådan at jeg kan koble den af henne i børnehaven, og så koble den på igen, når jeg henter, så  jeg er fri for at cykle rundt med den når der ikke er børn i...

Anmeld

31. maj 2012

Pikku Myy

Chrisli skriver:

Hvor bor du henne i landet?

Har nemlig en cykel-anhænger, som jeg står og skal af med, da sønnike har lært at køre på sin egen cykel og så småt er begyndt at køre i trafikken..

Det er rigtig sødt af dig, men vi er faktisk ikke rigtig interesserede i en cykelanhænger. Jeg håber du kan finde en anden der vil købe den

Anmeld

31. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Pikku Myy skriver:

Det er rigtig sødt af dig, men vi er faktisk ikke rigtig interesserede i en cykelanhænger. Jeg håber du kan finde en anden der vil købe den

Hov..
Var ikke en anhænger jeg mente, men efterløber.. heh

Anmeld

31. maj 2012

Pikku Myy

Aniteb skriver:

Okay... Ville også bare lige vise dig den... Min mand har gjort sådan at jeg kan koble den af henne i børnehaven, og så koble den på igen, når jeg henter, så  jeg er fri for at cykle rundt med den når der ikke er børn i...

Hov, lød jeg sur? Det var ikke min mening! Jeg er rigtig glad for at du tog dig tid til at svare.

Jeg kan egentlig sagtens se det geniale i en cykelanhænger, men jeg tror bare slet ikke det vil passe til os

Anmeld

31. maj 2012

helle85

Pikku Myy skriver:

Vi er flyttet et godt stykke væk fra børnehaven, og hvis vi ikke skal ruinere os selv på klippekort, bliver vi nok nødt til at finde en transportløsning, der ikke involverer bus.

"Vi kan da cykle med sønnen bag på" tænkte vi. Det gør alle de andre, så det må da være en løsning for os. Ned i cykelforhandleren med os, bare for at få den nedslående besked at et (stort) barn på snart 4, nok er ved at være lidt for stor til et barnesæde. Istedet skulle vi tage at investere i en cykelanhænger.

Vi er ikke interesserede i en cykelanhænger, men hvad gør man så? Kan det virkelig passe at der er et tomrum mellem cykelstol og at cykle selv, som kun kan løses ved at købe et monstrum til 5000 kr?

Vil I ikke inspirere mig?

mine børn sidder stadig nogen gange i cykel stol, men ellers kan man købe sådan en her

http://www.harald-nyborg.dk/p4148/greenfield-efterloebercykel-20

Anmeld

31. maj 2012

Pikku Myy

Chrisli skriver:

Hov..
Var ikke en anhænger jeg mente, men efterløber.. heh

Hmm, det er jo en hel anden sag Jeg skal lige snakke med min kæreste, men vi er muligvis interesserede. Hvilken størrelse er det? Mærke? Stand? Hvad tænker du af pris?

Vi bor i Århus.

Anmeld

31. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Pikku Myy skriver:

Hmm, det er jo en hel anden sag Jeg skal lige snakke med min kæreste, men vi er muligvis interesserede. Hvilken størrelse er det? Mærke? Stand? Hvad tænker du af pris?

Vi bor i Århus.

Sender dig lige en PM

Anmeld

31. maj 2012

Plysbjørnen

Pikku Myy skriver:

Hov, lød jeg sur? Det var ikke min mening! Jeg er rigtig glad for at du tog dig tid til at svare.

Jeg kan egentlig sagtens se det geniale i en cykelanhænger, men jeg tror bare slet ikke det vil passe til os

Okay

Anmeld

31. maj 2012

Pikku Myy

helle85 skriver:

mine børn sidder stadig nogen gange i cykel stol, men ellers kan man købe sådan en her

http://www.harald-nyborg.dk/p4148/greenfield-efterloebercykel-20

Det var der også en anden der nævnte. Umiddelbart en god løsning. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.