Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Det er fordi sundhedsstyrelsen anbefaler at man ammer og fordi man ikke må reklamere for modermælkserstatning!
Det er fordi sundhedsstyrelsen anbefaler at man ammer og fordi man ikke må reklamere for modermælkserstatning!
Vidste jeg slet ikke..
Jeg har dog købt NAN til 10 kr i Bilka engang... De skulle bare af med det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op hvor er det langt ude at der ikke må reklameres med det! De kan da lige så godt sige at man er en dårlig forælder hvis man giver MME
Laulund87 skriver: Hold da op hvor er det langt ude at der ikke må reklameres med det! De kan da lige så godt sige at man er en dårlig forælder hvis man giver MME
cecilie1984 skriver: både grød og glas mad er ofte på tilbud hvorfor aldrig modermælkserstatning??
både grød og glas mad er ofte på tilbud hvorfor aldrig modermælkserstatning??
Tænker at det er noget folk SKAL bruge, og der er ikke 1000 slags at vælge mellem så der er ikke den store konkurence
Gud hvor latterligt
Ja det virker faktisk sådan
Men vi må jo leve med det, os der ikke kan amme
Silas&Mille skriver: Ja det virker faktisk sådan Men vi må jo leve med det, os der ikke kan amme
Ja
Månsson skriver: Det tænkte jeg os lige, arh men hvor herre bevares
Det tænkte jeg os lige, arh men hvor herre bevares
jamen helt ærligt.... Som om nogen ikk har det dårligt nok i forvejen med de ikk kan amme... Så skal man lige have et stempel i panden som dårlig mor...
Ja det har jeg da også tit tænkt over, men nu giver det jo mening. NOT! De anbefalinger er så skide fanatiske nogengange det er til at brække sig over. Hellere give MME end at lade ens kæreste eje sulte! ....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128