Hvorfor er NAN aldrig på tilbud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.762 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

cecilie1984

både grød og glas mad er ofte på tilbud hvorfor aldrig modermælkserstatning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
cecilie1984 skriver:

det har også undrede mig.

Anmeld

31. maj 2012

Lunae

cecilie1984 skriver:

Det er fordi sundhedsstyrelsen anbefaler at man ammer og fordi man ikke må reklamere for modermælkserstatning!

Anmeld

31. maj 2012

lycly

Butikkerne må ikke sætte modermælkserstatning. Jeg arbejder i supermarked, og vi må heller ikke rådgive om mme, for modermælk skal altid være det foretrukne for kunden, og det er jo fordi sundhedsstyrelsen anbefaler modermælk.

Anmeld

31. maj 2012

Silas&Mille

Butikker må ikke sætte MME på tilbud.

Selvom jeg nu synes det er noget fis. Herhjemme bruger vi Allomin, men fordi der var tilbud på NAN ville jeg da ikke skifte for jeg ved mine børn kan tåle Allomin.

Synes godt det kunne blive lavet om så det er tilladt at lave tilbud på MME, det skal jo bare ikke være det samme hver gang. Ligesom med andre vare, det er fx ikke den samme kaffe der er på tilbud hver uge

Håber det gav mening

Anmeld

31. maj 2012

Silas&Mille

Butikkerne må ikke sætte modermælkserstatning. Jeg arbejder i supermarked, og vi må heller ikke rådgive om mme, for modermælk skal altid være det foretrukne for kunden, og det er jo fordi sundhedsstyrelsen anbefaler modermælk.

Egentligt lidt en sjov ting at man ikke må rådgive om MME, men man må godt om kaffe 

Altså vi køber kun en slags kaffe herhjemme og det er den kæresten vi have, BKI Extra fordi det er hans foretrukne

Og for mig var modermælk ikke det foretrukne, så det er lidt noget underligt noget sundhedsstyrrelse siger

Anmeld

31. maj 2012

lycly

Silas&Mille skriver:

Egentligt lidt en sjov ting at man ikke må rådgive om MME, men man må godt om kaffe 

Altså vi køber kun en slags kaffe herhjemme og det er den kæresten vi have, BKI Extra fordi det er hans foretrukne

Og for mig var modermælk ikke det foretrukne, så det er lidt noget underligt noget sundhedsstyrrelse siger

Jeg synes også det er underligt, netop fordi at amning ikke er en mulighed for alle - hvad enten det er frivilligt eller ej. Jeg kunne ikke amme, og jeg synes det er irriterende, at jeg så skal betale en formue for mælk til mit barn. Men der er ikke så meget at gøre ved det

Anmeld

31. maj 2012

cecilie1984

mange tak for jeres svar. Man må jo bare bide i det sure og betale prisen

Anmeld

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har også undret mig!  For det er ikke ligefrem fordi at MME er vildt billigt!

Anmeld

31. maj 2012

anynom

Som andre skriver er det simpelthen fordi WHO er "i mod" andet end amning (pga vandforhold og hygiejne i u-lande) og sundhedsstyrelsen følger deres anbefalinger. Man kan faktisk heller ikke læse om Sempers mme på deres hjemmeside, det virker nærmest som om det er "forbudt" at give mme. Dybt åndsvagt i sådan en land som dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.