negativ hos lægen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

Kunne ikke vente til imorgen, så har lige taget en test nu her... må jeg sende billede af den til dig? jeg er igen ikke selv i tvivl, men ved ikke om jeg er fuldstændig galt på den 

Selvfølgelig - er klar til at bedømme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Testede positiv i fredags med middagsurin, og endnu mere positiv i lørdags med morgen-urin... har så været ved lægen idag og få lavet en test der, den var negativ  det har jeg aldrig oplevet med mine 2 første, efter at jeg har testet positiv herhjemme  ej, hvor er jeg bare ked af det lige nu, har bare sådan et hul i hjertet og en meget underlig fornemmelse... for der er stadig ingen mens kommet, og den plejer at være meget regelmæssig, og der er ingen optræk til det overhovedet...

skulle lige ud med det, ved slet ikke lige hvor jeg skal gøre af mig selv, og skal til at skrive job-ansøgninger nu - kan slet ikke samle tankerne

Ring til lægen og sig du vil have taget en blodprøve istedet for. Det er det er det mest korrekte. Så bare rolig den kan stadig være der :-)

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

Selvfølgelig - er klar til at bedømme 

Har du et mobilnummer jeg må sende til, kan ikke lige ligge billeder ind fra min tlf... du kan sende det i en pb hvis det er...

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ring til lægen og sig du vil have taget en blodprøve istedet for. Det er det er det mest korrekte. Så bare rolig den kan stadig være der :-)

har lige testet selv igen - tror squ lægen har brugt en forkert stix - eller de er blevet for gamle...

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

De teste lægen bruger er ikke så følsomme som dem man køber ( det har jeg ihvertfald hørt) Håber for dig at den stadig er go' nok

Anmeld

31. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

har lige testet selv igen - tror squ lægen har brugt en forkert stix - eller de er blevet for gamle...

Det er ikke altid de kan måle det i urinen. Men Blodprøven vil altid vise det korrekte. Så jeg ville ringe og sige du har testet positivt igen.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Det er ikke altid de kan måle det i urinen. Men Blodprøven vil altid vise det korrekte. Så jeg ville ringe og sige du har testet positivt igen.

skal til lægen på mandag med sønnen, der skal han vaccineres... så vil jeg tage billeder med af den nye test jeg har lavet, samt en urinprøve, så de kan prøve at teste igen... der vil jeg være 5+2 efter egne beregninger....

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

Smiler... ihhh spændende! Held & lykke med det

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Smiler... ihhh spændende! Held & lykke med det

Tak

Anmeld

31. maj 2012

jydeinden

Anonym skriver:

skal til lægen på mandag med sønnen, der skal han vaccineres... så vil jeg tage billeder med af den nye test jeg har lavet, samt en urinprøve, så de kan prøve at teste igen... der vil jeg være 5+2 efter egne beregninger....

hvorfor beder du ikke om en blodprøve istedet, for er den positiv så er der ingen former for tvivl, og er den negativ så er det enten fordi det er for tidligt, eller fordi du måske har aborteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.