negativ hos lægen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Testede positiv i fredags med middagsurin, og endnu mere positiv i lørdags med morgen-urin... har så været ved lægen idag og få lavet en test der, den var negativ  det har jeg aldrig oplevet med mine 2 første, efter at jeg har testet positiv herhjemme  ej, hvor er jeg bare ked af det lige nu, har bare sådan et hul i hjertet og en meget underlig fornemmelse... for der er stadig ingen mens kommet, og den plejer at være meget regelmæssig, og der er ingen optræk til det overhovedet...

skulle lige ud med det, ved slet ikke lige hvor jeg skal gøre af mig selv, og skal til at skrive job-ansøgninger nu - kan slet ikke samle tankerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

FruK

Åh, øv...

Kan godt forstille mig, hvordan du har det.
Det lyder da meget underligt, at du skulle teste falsk positiv to gange...

Jeg ville nok ikke kunne lade være med at prøve igen.

Anmeld

31. maj 2012

AnnaK89

Jeg testede også positiv herhjemme - hele 7 gange faktisk. Men da jeg kom til lægen var den negativ. Han forsøgte så med en anden form for test - der blev den positiv. Og jeg er altså 35+6 idag, så tænker at du altså sagtens kan være gravid

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Åh, øv...

Kan godt forstille mig, hvordan du har det.
Det lyder da meget underligt, at du skulle teste falsk positiv to gange...

Jeg ville nok ikke kunne lade være med at prøve igen.

Har også tænkt mig at købe test og prøve selv igen om et par dage!!! Tror ikke rigtig på det...

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg testede også positiv herhjemme - hele 7 gange faktisk. Men da jeg kom til lægen var den negativ. Han forsøgte så med en anden form for test - der blev den positiv. Og jeg er altså 35+6 idag, så tænker at du altså sagtens kan være gravid

Kan heller ikke forstå hvis jeg skal teste falsk positiv 2 dage i træk - det giver ikke rigtig mening... det har jeg ikke gjort før, og har da 2 skønne børn gående herhjemme  så jeg må prøve at se dagene lidt an, og så måske teste i weekenden igen... er bare så bange for at blive skuffet nu

Anmeld

31. maj 2012

Fru.Mäes <3

Op med humøret 

Jeg testede POSITIV herhjemme mandag, testede NEGATIV hos lægen tirsdag morgen, testede POSITIV hjemme tirsdag aften, testede NEGATIV onsdag morgen hos lægen..

Så valgte de at tage en blodprøve - og er i dag i uge 23+2 

Ta' en test mere derhjemme, er den så positiv - så ring til lægen og hør om du ikke kan få taget en blodprøve...

Krams Rikke 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

Op med humøret 

Jeg testede POSITIV herhjemme mandag, testede NEGATIV hos lægen tirsdag morgen, testede POSITIV hjemme tirsdag aften, testede NEGATIV onsdag morgen hos lægen..

Så valgte de at tage en blodprøve - og er i dag i uge 23+2 

Ta' en test mere derhjemme, er den så positiv - så ring til lægen og hør om du ikke kan få taget en blodprøve...

Krams Rikke 

det er også lidt min plan - men ved ikke om han bruger en anden type test, der først kan teste længere henne... skulle have haft mens i lørdags, så efter egne beregninger ville jeg være 4+5 idag... men må prøve at teste selv, tror ikke rigtig på hans resultat endnu!!!

Anmeld

31. maj 2012

Fru.Mäes <3

Anonym skriver:

det er også lidt min plan - men ved ikke om han bruger en anden type test, der først kan teste længere henne... skulle have haft mens i lørdags, så efter egne beregninger ville jeg være 4+5 idag... men må prøve at teste selv, tror ikke rigtig på hans resultat endnu!!!

Jeg kan osse fortælle dig at de par dage, var jeg total ødelagt!! Det ene øjeblik var jeg gravid og det næste var jeg ikke..

Så hvad skal man lige tro!!

Jeg skulle have haft min menstruation om søndagen, og den er der på DAGEN.. Så vidste mandag morgen at når den ikke var kommet, kunne jeg godt teste..

Køb en test mere og se hvad der sker - også ringer du til lægen og får dem til at tage en blodprøve! BUM - så får du rent besked 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg kan osse fortælle dig at de par dage, var jeg total ødelagt!! Det ene øjeblik var jeg gravid og det næste var jeg ikke..

Jeg skulle have haft min menstruation om søndagen, og den er der på DAGEN.. Så vidste mandag morgen at når den ikke var kommet, kunne jeg godt teste..

Køb en test mere og se hvad der sker - også ringer du til lægen og får dem til at tage en blodprøve! BUM - så får du rent besked 

Tak  køber test i eftermiddag, og tester imorgen

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Fru.Mäes <3 skriver:

Kunne ikke vente til imorgen, så har lige taget en test nu her... må jeg sende billede af den til dig? jeg er igen ikke selv i tvivl, men ved ikke om jeg er fuldstændig galt på den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.