At blive afvist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

132319

FruK skriver:

Ej, det kan du da ikke sammenligne, Ud fra en enkelt afvisning.
Men det lyder ikke sjovt.

TS;
Det er aldrig rart at blive afvist. Jeg HADER det også. Men rationelt kan jeg jo godt se, at jeg faktisk afviser min mand, mere end han afviser mig, og han tager det ikke ilde op. Vi har i øvrigt masser af sex, selvom en af os ind i mellem ikke gider.

Hvis du ikke ligefrem ser et mønster i det, mon ikke han så bare har været træt...? 

Slap dog af, jeg kom blot med et eksemprl på hvor galt det faktisk kan gå!

Jøsses!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

FruK

132319 skriver:

Slap dog af, jeg kom blot med et eksemprl på hvor galt det faktisk kan gå!

Jøsses!!

Øh, synes egentlig jeg skrev rimelig pænt til dig...  

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Hm, jeg har aldrig forstået det der med at man skal græde over at blive afvist. I har vel været sammen i mange år, og ja nogle gange er man altså træt eller så er lysten der bare slet ikke.

Kunne måske forstår det hvis det var det første halve ½ - 1 år, der har man stort set automatisk lyst till hinanden flere gange om dagen 

Herhjemme kommer man bare videre og så er der en ny dag. Lige for tiden er jeg pisse træt, jeg er gravid, og hvis han skulle græde hver gang jeg sagde nej så kunne han da ikke gøre andet 

vi har kun lige haft årsdag.. så derfor gør det ondt

Anmeld

31. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

vi har kun lige haft årsdag.. så derfor gør det ondt

Ja okay

Men hvis det sker meget sjældent, eller måske er det her første gang? Er det så ikke lige meget?

Altså det virker som om du faktisk har siddet og grædt og overvejet at spise 10 kg slik, syntes det virker lidt pylret  Undskyld

Anmeld

31. maj 2012

Masig

Jeg synes ikke du skal tage det så tungt.... Alle skal have lov at sige nej til sex en gang imellem, og selvom mænd har ry for at ville have sex konstant, så kan de altså også være trætte, triste eller stressede og bare ikke have lyst til sex....

Herhjemme har jeg godt nok sagt nej mange gange, men han bliver nu aldrig stødt af det, han ved jeg ikke er særlig meget sex freak, og så tilfredsstiller jeg ham ofte på andre måder....

Men det hænder da også at han siger til mig, at han altså er træt eller bare ikke har lyst lige den dag jeg har, og så må man jo bare respektere det... Vi er kun mennesker og man kan ikke forvente at den anden altid skal have lyst....

Hvis det er noget der sker meget ofte, ville jeg måske snakke med ham om det, om der var noget galt, men hvis det kun er sket denne ene gang, skal du overhovedet ikke tage det personligt, han har nok bare været træt

Anmeld

31. maj 2012

132319

FruK skriver:

Øh, synes egentlig jeg skrev rimelig pænt til dig...  

Muligt, men unødvendigt.

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Ja okay

Men hvis det sker meget sjældent, eller måske er det her første gang? Er det så ikke lige meget?

Altså det virker som om du faktisk har siddet og grædt og overvejet at spise 10 kg slik, syntes det virker lidt pylret  Undskyld

Ej, så har du hvertfal forstået det helt forkert! 

Er ret sikke på jeg skrev i mit indlæg, at det selvfælgelig var ok! Men at man da altid bliver ærgelig af en afvisning. Måske du skulle læse indlægget igen, for syntes bestemt ikke at jeg har formuleret mig på den måde som du beskriver det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.