At blive afvist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

Øv øv manden afviste sex her til aften... 

Har lige haft min mens så vi har ikke lavet noget sammen, i lidtg over en uge? Og så afviser han  - Det gør virkelig ondt indeni..

Selfølgelig er det da okay, men det da aldrig rart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Har lige haft min mens så vi har ikke lavet noget sammen, i lidtg over en uge? Og så afviser han  - Det gør virkelig ondt indeni..

Det har jeg virkelig blevet tit af min fyr, jeg begyndte så efter lang tid og mange snakke omkrin dette at tilfredsstille mig selv, mens han var ved siden af, begyndte han så at blande sig vendte jeg mig om og lagde mig til at sove,.! Herefter begyndte jeg at afvise ham,. Og vupti nu er alt KNALD'hamrende godt igen  hehe,. Men NEJ det er abselut ikke sjovt,.
 til dig

Anmeld

31. maj 2012

132319

Sådan et forhold levede jeg i, i 1½ år. Vi var overhovedet ikke sammen i den periode.

Det smadrede mit selvværd fuldstændigt og jeg åd mig tyk og fed

Vi er ikke sammen mere men jeg skulle have smuttet længe før.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Det har jeg virkelig blevet tit af min fyr, jeg begyndte så efter lang tid og mange snakke omkrin dette at tilfredsstille mig selv, mens han var ved siden af, begyndte han så at blande sig vendte jeg mig om og lagde mig til at sove,.! Herefter begyndte jeg at afvise ham,. Og vupti nu er alt KNALD'hamrende godt igen  hehe,. Men NEJ det er abselut ikke sjovt,.
 til dig

kunne være jeg skulle prøve det smiler

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Sådan et forhold levede jeg i, i 1½ år. Vi var overhovedet ikke sammen i den periode.

puha, sikke en forfærdelig oplevelse!

til dig!

Anmeld

31. maj 2012

MortilElias2010

onlyme skriver:

til dig

Anmeld

31. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

vi har problemet, når min mand har været udstationeret.. vi er helt vilde i varmen og er på hinanden som kaniner den første dag.. men så falder begejstringen, fordi han jo i 3½ -6½md ikke har fået noget og at kroppen så fra naturens side sænker libidoen, ellers blev vi jo skøre..

det er lidt svært at onanere i et stort tælt fyldt med kollegaer..

jeg har fundet ud af at det dræber lysten endnu mere, at være åbent ked af det og hive i ham. så ved afvisning onanerer jeg i sengen ved ham, og er ikke stille med det. enten bliver han fræk og spørger om han må være med..  eller også får han af samme skuffe, når han kommer og vil.. et nej, i nogle dage.. min mand bliver vild af et nej.. GG.. og stille og roligt kommer det igen.. og på denne måde er der ingen skænderier el. dumme kommentarer.. de fleste mænd elsker jo jagten..

Anmeld

31. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hm, jeg har aldrig forstået det der med at man skal græde over at blive afvist. I har vel været sammen i mange år, og ja nogle gange er man altså træt eller så er lysten der bare slet ikke.

Kunne måske forstår det hvis det var det første halve ½ - 1 år, der har man stort set automatisk lyst till hinanden flere gange om dagen 

Herhjemme kommer man bare videre og så er der en ny dag. Lige for tiden er jeg pisse træt, jeg er gravid, og hvis han skulle græde hver gang jeg sagde nej så kunne han da ikke gøre andet 

Anmeld

31. maj 2012

ønskebørn74

onlyme skriver:

til dig

sjovt som de mænd bliver vilde af et nej..

jagten er bare et urinstinkt i dem..

Anmeld

31. maj 2012

FruK

Ej, det kan du da ikke sammenligne, Ud fra en enkelt afvisning.
Men det lyder ikke sjovt.

TS;
Det er aldrig rart at blive afvist. Jeg HADER det også. Men rationelt kan jeg jo godt se, at jeg faktisk afviser min mand, mere end han afviser mig, og han tager det ikke ilde op. Vi har i øvrigt masser af sex, selvom en af os ind i mellem ikke gider.

Hvis du ikke ligefrem ser et mønster i det, mon ikke han så bare har været træt...? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.