meem skriver:
Det er også noget af det værste at skulle i gennem 
Hun elskede sin DP.. der var kun tre andre børn, og hver morgen når vi afleverede hende krammede de hinanden.. Når vi hentede hende om eftermiddagen havde hun aldrig tid til at komme med hjem for hun skulle jo lige lege færdig med de andre.. Åhh hvor jeg savner den tid! 
Først en

for jeg kender din situation... Min søn skreg/græd så bare i stiv arm indtil vi kom igen... Dog i DP...
Jeg tror, hele problemet ligger i hun er blevet meget overrasket over hvor meget larm og tumult der er i BH kontra DP.
Hun kommer fra 3 andre børn, til 120 - det er en mega omvæltning når man kun er 2 år og 10 måneder... Samtidig er hun blevet storesøster, selvom det er noget siden nu, og i er nødsaget til at "forlade" hende mens i aflevere i VS.
Er der mulighed for hun kommer med ned og aflevere i VS først?
Så hun ser hvordan i siger "Farvel - vi ses senere" og måske den vej ser det ikke er så farligt?
Men jeg tror - som andre har skrevet- i skal snakke med pædagogerne om det. Det er hårdt for alle parter, men umiddelbart ville jeg starte heeeeelt forfra, kun 1 - 1½ time om dagen, hvis i har muligheden for det altså...
Jeg håber VIRKELIG det lykkes for jer, det er aldrig sjovt at efterlade sit barn grædende....
TTM
Anmeld