Vores store pige Emilie, startede i børnehave d.14/5.. 2år og 10mdr gammel..
Hun har nu gået der i 2 uger, og ikke en dag har jeg kunne aflevere hende uden hun har grædt og krammet sig ind til mig.. Faktisk er vi nødt til at sige vi "bare" skal op og aflevere Freja (lillesøster) i vuggestuen, for at få hende med ud af døren..
Onsdag i sidste uge var den hent gal.. Så snart vi træder ind af døren til gangen mellem vuggestue og børnehave, begynder hun at skrige.. hun klamrer sig til mig og hulker at hun vil hjem.. En pædagog kommer og prøver at lokke hende med, men det virker ikke.. hun skriger bare endnu højere! Vi aftaler jeg skal gå ned og aflevere Freja i vuggestuen og så komme ind til dem bagefter.. som sagt så gjort.. Emilie skriger videre. Pædagogerne fortæller at de dagen før havde siddet og læst bog på et tæppe ude på legepladsen, så det synes de vi skal prøve.. men det virker heller ikke! og til sidst beder de mig om at gå, så Emilie kan forstå at hun skal blive
Jeg går og kan hører hende skrige helt ekstremt, kigger mig tilbage og ser to pædagoger holde hende mens hun prøver at vride sig fri.. En halv time efter ringer jeg til børnehaven og får afvide hun faldt ned da jeg var helt væk...
Nå men.. Problemet er så at hun stadig er ked af det hver morgen.. og nu har jeg de sidste to dage kommet og hentet min datter, som har gået for sig selv og leget udenfor, mens alle de andre børn leger med hinanden..
Så snart hun ser mig skriger hun MOAR! løber nærmest hulkende hen til mig og siger "Emilie har ondt i maven" (eller benet, foden, armen, hånden osv.)
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Jeg har lyst til bare at holde hende hjemme og kysse og kramme hende hele dagen.. Kan ikke li' at aflevere hende længere da jeg føler jeg svigter hende.. Men alligevel så har hun jo kun været der et par uger, så måske jeg bare er overpylret..
Åhh hvad skal jeg gøre

Nogen der har oplevet noget lignende med deres børn??
(undskyld hvis det blev lidt rodet)
Anmeld