Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg genkender dit profilnavn og billedet, så ja, jeg genkender dig. Men ikke sådan at jeg lige kan huske en helt masse om dig. Men har lagt mærke til dig før i hvert fald.... så det er ikke sådan at jeg fx tænker "åhh, hun må være ny"... hvis det gav mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anjamichell skriver: Jeg mener når jeg læser et indlæg og nogen svarer så tænker jeg : Nååååh er det hende :-) Altså at man genkender et navn :-) Jeg ville bare vide om jeg var helt ukendt eller nogen ved hvem jeg er :-DHAHAHAHAHA Jeg kan sgu godt selv høre at det lyder skørt det her men jeg håber I ved hvad jeg mener :-D
Jeg mener når jeg læser et indlæg og nogen svarer så tænker jeg : Nååååh er det hende :-) Altså at man genkender et navn :-) Jeg ville bare vide om jeg var helt ukendt eller nogen ved hvem jeg er :-DHAHAHAHAHA Jeg kan sgu godt selv høre at det lyder skørt det her men jeg håber I ved hvad jeg mener :-D
Jeg genkender din drengs lysende blå øjne og det der gavtyveblik som min dreng også har i sig når han laver ting, han faktisk godt ved han ikke må, men som han bare bliver nødt til at prøve alligevel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128