Genkender I mig i indlæg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Nettemor

Ja jeg ved godt hvem du er det er ikke sådan at jeg ville gætte dig din anonym men jeg ved nogenlunde hvem du er når jeg ser dit navn på forsiden eller dit billed i debatten.

Genkender du mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Fenja09

Jeg har set dig nogle gange herinde, men generelt er der ikke så mange jeg husker, dog er der langt større chance for det når brugeren har billede ( som du). Alle dem som ikke har billede på, men kun et brugernavn husker jeg sjældent.

/Fenja

Anmeld

30. maj 2012

Solstrålebørn

Anjamichell skriver:

Ja her er jeg faktisk lidt i tvivl men jeg synes alligevel at der er noget der dæmrer :-)

Hehe, der er 4 der har gættet mig... 

Anmeld

30. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Fenja09 skriver:

Jeg har set dig nogle gange herinde, men generelt er der ikke så mange jeg husker, dog er der langt større chance for det når brugeren har billede ( som du). Alle dem som ikke har billede på, men kun et brugernavn husker jeg sjældent.

/Fenja

Dig husker jeg helt bestemt fordi du altid afslutter med at skrive / Fenja

Anmeld

30. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Nettemor skriver:

Ja jeg ved godt hvem du er det er ikke sådan at jeg ville gætte dig din anonym men jeg ved nogenlunde hvem du er når jeg ser dit navn på forsiden eller dit billed i debatten.

Genkender du mig?

Yes Nettemor det gør jeg

Anmeld

30. maj 2012

Darling<3

Anjamichell skriver:

Jeg mener når jeg læser et indlæg og nogen svarer så tænker jeg : Nååååh er det hende :-) Altså at man genkender et navn :-)
Jeg ville bare vide om jeg var helt ukendt eller nogen ved hvem jeg er :-D

HAHAHAHAHA Jeg kan sgu godt selv høre at det lyder skørt det her men jeg håber I ved hvad jeg mener :-D

Jeg genkender dig på navnet er dog også ret sikker på at jeg husker dit tidligere profilbilled

Der er mange som jeg genkender på navn og billed uden at kende dem!

Men nogle gange når jeg kigger "halv gamle" tråde igennem som jeg selv har skrevet i, men glemt - så tænker jeg - ej, hende kender jeg , og så er det bare mig selv

Anmeld

30. maj 2012

Savannah

Jeg genkender dig.. På dit billede

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Anjamichell skriver:

Dig husker jeg helt bestemt fordi du altid afslutter med at skrive / Fenja

Ja, det er helt korrekt hehe

Og nu husker jeg dig i hvert fald nok fremover

Anmeld

30. maj 2012

Ka+Ma=Be

Anjamichell skriver:

Jeg mener når jeg læser et indlæg og nogen svarer så tænker jeg : Nååååh er det hende :-) Altså at man genkender et navn :-)
Jeg ville bare vide om jeg var helt ukendt eller nogen ved hvem jeg er :-D

HAHAHAHAHA Jeg kan sgu godt selv høre at det lyder skørt det her men jeg håber I ved hvad jeg mener :-D

Jep, jeg ved godt hvem du er Og har da "fuldt" dig gennem din graviditet med Kian

Skummelt, ikk!? hehe

Anmeld

30. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Jo jeg genkender dig. Du fik taget nogen rigtig flotte gravid billeder. Bl.a et hvor en større dreng også var med på. Du har lyst hår og var smuk gravid.. mener også du blev alene sidst i graviditeten?!. Er det rigtigt?

Jeg genkener mange herinde synes jeg selv. Kan også genkende nogle i anonyme tråde, det holder ejg dog altid for mig selv. hihi

Ej blev faktisk helt i tvivl om det var dig med gravid billederne med den ældre dreng. Men det mener jeg nu det var.

Og ellers så var dine billeder nu også flotte.. Og så genkender jeg dig også pga. din stærke mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.